قطعات لودر ولوو در دسته بندی های مختلف در طراحی و ساخت لودرهای ولوو مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید، کاربرد عمدۀ لودر جهت مصارف خاکبرداری و جابجایی نخاله و مصالح ساختمانی است و در پروژه های عمرانی و استخراج معادن به کار برده می شوند. با توجه به فعالیت های سنگینی که این نوع ماشین انجام می دهد، هر زمان احتمال آسیب دیدگی و اختلال در عملکرد لوازم یدکی لودر ولوو وجود دارد. بنابراین در برخی از مواقع تأمین و خرید قطعات لودر ولوو یک نیاز محسوب می شود.

چندین سال از فعالیت حرفه ای بازرگانی نظیر فخر، در خصوص تأمین تجهیزات ماشین آلات سنگین می گذرد و این مجموعه در لیست خدمات خود، توانسته امکان فروش قطعات لودر ولوو را در سطح کشور مهیا سازد.

فروش لوازم یدکی انواع لودر ولوو

بر اساس تنوع لودرهای ولوو با مدل های متفاوتی که در سطح کشور عرضه می شوند، امکان خرید لوازم یدکی انواع لودر ولوو برای مالکین این نوع ماشین فراهم می باشد. همانطور که می دانید، هر زمانی امکان بروز نقص فنی و آسیب دیدگی برای قطعات مختلف لودر امکان پذیر خواهد بود. در همین راستا شرکت های تولید کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین، تلاش می کنند که در لیست محصولات خود، تولید و عرضۀ قطعات لودرهای ولوو را داشته باشند. از این رو در داخل کشور، برخی از مجموعه های معتبر اقدام به تأمین لوازم یدکی انواع لودر برند ولوو می نمایند. بدین وسیله بتوانند پاسخگوی خرید لوازم یدکی لودر ولوو از سوی مالکین لودرهای ولوو باشند.  

قیمت قطعات لودر ولوو به نوع و جنس لوازم یدکی بستگی دارد. البته به دلیل وارداتی بودن قطعات ولوو، نرخ روز ارز بر روی قیمت لوازم یدکی لودرهای ولوو تأثیرگذار خواهد بود.

در صورت نیاز می توانید موجود بودن قطعات و قیمت لوازم یدکی انواع لودر ولوو و دیگر ماشین آلات سنگین را از طریق بازرگانی نظیر فخر استعلام کنید.

 

بازرگانی نظیر فخر

آدرس تهران سه راه آذرى ،2 راهی قپان، پلاک 870
02155797980 - ٠٩١٢١٨٩١٠٣٦ - 02155147714

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()