فروش اقساطی 207 یک فرصت ایده آل جهت خرید این خودرو به شمار می رود. پژو 207 از نسل پژو 206 طراحی و ساخته شده است و از محصولات کمپانی خودروسازی ایران خودرو محسوب می شود. پژو 207 از نظر طراحی ظاهری، کابین و امکانات، سطح رانندگی و عملکرد فنی، ارزش آن در مقابل قیمت و همچنین کیفیت بسیار عالی و چشمگیر است. به دلیل طراحی ظاهری اسپرت مانند آن، خیلی از جوانان خواستار خرید نقد و اقساط پژو 207 هستند. در همین راستا خدمات فروش اقساطی 207 توسط مجموعه های لیزینگی به مشتریان پیشنهاد داده می شود.

فرنام خودرو با تجزیه و تحلیل بازار خودرو و مشاهدۀ وضعیتی که با افزایش نجومی خودرو در سطح کشور روبرو هستیم، به منظور جلب رضایت مشتریان، تسهیل شرایط فروش اقساطی 206 و دیگر محصولات خودرو که توسط این مجموعه عرضه می شوند را مهیا ساخته است.

فروش اقساطی بلند مدت 207 با تحویل فوری

امروزه خیلی از افراد خواستار استفاده از شرایط فروش اقساطی کوتاه مدت و یا بلند مدت جهت خرید اتومبیل های داخلی و خارجی با قیمت مناسب می باشند. بنابراین شما که علاقه مند به خرید پژو 207 هستید، می توانید با بررسی کامل شرایط فروش اقساطی 207 با تحویل آنی، از این فرصت ایده آل، جهت رسیدن به اهداف خود بهره گیرید. پژو 207 هاچ بک مجهز به سقف پانوراما و ترمز عقب دیسکی است که موجب حالت سفارشی این خودرو شده است و از رینگ های آلومینیومی برخوردار است.

امروزه مجموعه های لیزینگی که فروشندگان خودروهای داخلی و خارجی به روش اقساطی هستند، تلاش می کنند پس از دریافت پیش پرداخت، به منظور خرسند نگه داشتن مشتریان، در مدت زمان کوتاهی اتومبیل را به خریدار تحویل دهند.

فرنام خودرو نیز از جمله گروه های با تجربه در حوزۀ فروش خودرو فعالیت خود را آغاز کرده است و در همین راستا خدمات فروش اقساطی 206 و 207 با شرایط آسان به مشتریان پیشنهاد می دهد.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()