فروش اقساطی تیبا بر اساس یک سری شرایط خاص صورت می گیرد. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید اقساطی خودروی تیبا هستند، پس از بررسی کامل شرایط اقدام به خرید اتومبیل می نمایند. فروش خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط صورت می گیرد. بنابراین هر مجموعۀ عرضه کنندۀ خودرو، تلاش می کند، با ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی تیبا و دیگر خودروهای موجود در مجموعۀ خود را به مشتریان ارائه دهد. در این صورت خریدار پس از بررسی شرایط، به راحتی می تواند از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآید.

فرنام خودرو، یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نمود و متناسب با تنوع محصولاتی که عرضه می شود، در لیست محصولات مجموعۀ خود، شاهد عرضۀ خدمات فروش اقساطی تیبا با شرایط آسان به مشتریان می باشیم.

فروش فوق العاده اقساطی تیبا

اگر علاقه مند به  خرید اقساطی خودرو تیبا هستید، می توانید از شرایط آسان فروش اقساطی تیبا به صورت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت با تحویل آنی خودرو استفاده نمائید. در این صورت شما به راحتی می توانید از فرصتی که پیش روی شما وجود دارد، بتوانید اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنید. در واقع با افزایش تعداد اقساط خودرو، فرد راحت تر می تواند از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآید. علاوه بر آنکه با کاهش زمان تحویل خودرو، فرد پس از تحویل خودرو، اقساط تیبا را پرداخت می کند و این گزینه ای ایده آل برای افرادی است که نیاز فوری به خودرو دارند.

فروش اقساطی تیبا2، فروش اقساطی تیبا صندوقدار و فروش اقساطی تیبا پلاس برخی از گزینه های پیشنهادی از سوی مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو به مشتریان ارائه داده می شود. البته گروه فرنام خودرو نیز یکی از این مجموعه های فعال محسوب می شود و با هدف رضایت مندی مشتریان شرایط آسان تری به آنان پیشنهاد می دهند.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()