یکی از کفپوش هایی که در بسیاری از مراکز و مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد پارکت لمینت می باشد. در این چند سال اخیر استفاده از پارکت ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است به همین دلیل بیشتر افراد از دکور آفیس خرید این پارکت ها را انجام می ‌دهند. شما می توانید با بهترین قیمت خرید پارکت لمینت را از دکور آفیس خریداری کنید و در هر یک از مکان ها و ساختمان های مورد نظرتان آنها را نصب نمایید. در بیشتر کشورها کفپوش های متنوعی مورد استفاده قرار می ‌گیرد که کفپوش های لمینت یکی از اصلی ترین و مهم ترین انتخاب های افراد به شمار می رود. شما بهتر است که پیش از انتخاب کفپوش پارکت لمینت اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و مشخصات آن به دست آورید.

فروشگاه دکور آفیس ارائه دهنده انواع پارکت لمینت می باشد که شما می توانید در اندازه ها و طرح های متنوع این پاکت را خریداری کرده و در مکان مورد نظرتان نصب کنید. دقت داشته باشید که پیش از خرید پارکت لمینت ضد آب بهتر است یا با کارشناسان فروش دکور آفیس مشورت کنید تا آنها به خوبی شما را برای خرید این پارکت راهنمایی نمایند. مزیت‌ ها و ویژگی ‌های مثبتی که پارکت‌ های لمینت دارند یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پارکت در بین افراد شده است. شما بهتر است که به خوبی با این مزیت ها و ویژگی ها آشنایی داشته باشید تا با خیالی آسوده بتوانید پارکت لمینت را از فروشگاه دکور آفیس خریداری نمایید.

 بدون شک شما زمانی که می ‌خواهید هر یک از تجهیزات ساختمانی را برای زیبایی ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید باید در مورد ویژگی‌های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. پارکت لمینت یکی از کف پوش های بی نظیر و فوق العاده می باشد که به دکور آفیس برای نصب کفپوش از آن استفاده می کند. شما می توانید از این فروشگاه به عنوان یکی از فروشگاه های عمده انواع پارکت لمینت را خریداری کنید و در ساختمان های متنوع نصب نمایید.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()