کفی تخت جکدار در گذشته تنها برای انواع تخت های تاشو مورد استفاده قرار می گرفتند، اما امروزه با کوچکتر شدن فضای داخلی ساختمان ها و تمایل افراد به استفاده از سبک های مینیمال و مدرن، استفاده از انواع کفی تخت جکدار به یک ضرورت تبدیل شده است، زیرا با استفاده از این محصولات می توان از تمام فضای زیر تخت برای نگهداری برخی از لوازم  ضروری استفاده کرد، و زیبایی و نظم بیشتری به فضای اتاق ها داد. قیمت فروش کفی تخت جکدار با توجه به کیفیت پمپ ها (جک) و همین طور نوع کلاف فلزی تخت محاسبه و تعیین می شود، اما در مجموعه قیمت انواع کفی تخت جکدار در مقایسه با مدل های چوبی و ام دی اف بالاتر است.

فروشگاه معتبر ویستا کالا از معتبرترین مجموعه های تولیدی انواع کفی تخت جکدار ، کفی تخت چوبی، تختخواب، صندلی، کمد، جاکفشی و دیگر وسایل چوبی اداری و خانگی بامناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت کالاست. کفی تخت جکدار که در انواع مدل های کودک، نوجوان، یک نفره و دو نفره طراحی و تولید می شود، برخلاف انواع کفی تخت چوبی، ساختمانی فلزی و باکیفیت دارد، و به ندرت میله های آن تغییر شکل می دهند. این نوع از محصولات معمولا دارای یک کلاف شبکه ای و متراکم  از جنس فلزی هستند، که انواع تشک های یک نفره و دونفره را به راحتی می توان بر روی آن ها قرار داد، و تا مدت ها از بابت سلامت تشک و تختخواب آسوده خاطر بود.

مزایای کفی تخت جکدار

استفاده از انواع کفی تخت جکدار در سالهای اخیر بسیار متداول شده است، و می توان گفت این محصولات رفته رفته  در حال جایگزینی با انواع کفی تخت چوبی هستند، از مهمترین مزایای خرید کفی تخت دونفره جکدار می توان به عدم نیاز به نصب، وزن کم و سهولت جابجایی، تولید در ابعاد سفارشی، استحکام بالا، استفاده از فضای زیر تخت و عدم ایجاد سر و صداهای آزار دهنده اشاره کرد، که سبب شده این محصولات به محض ورود به بازارهای داخلی به سرعت مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 473
نمایش همه
علاقه مندی ها ()