تابلو ال ای دی ثابت از جمله تابلوهای تبلیغاتی است که همچون یک نمایشگر دیجیتال است و به منظور تبلیغات در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه تابلوسازی تبلیغاتی جایگزین تابلوهای فلورسنت یا نئون مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع تابلو از اجزای مختلفی چون لامپ های ال ای دی، فلاشر و پاور یا منبع تغذیه تشکیل شده است. در عصر حاضر شاهد کاربرد گستردۀ لامپ های LED هستیم که دارای ظاهری پر زرق و برق هستند. هنگام ساخت تابلو ال ای دی ثابت ، می توان از رنگبندی های مختلف استفاده نمود.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت به صورت تخصصی در زمینۀ ساخت تابلوهای تبلیغاتی در مدل های قدیمی و جدید در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون توانسته متناسب با نیاز مشاغل مختلف، پروژه های متعدد تابلوسازی تبلیغاتی را انجام دهند.

تابلوسازی ال ای دی ثابت با نازل ترین قیمت

جهت ساخت تابلو ال ای دی روان و ال ای دی ثابت و روان از دیودهای نورانی در رنگبندی های مختلف استفاده می شود. کسب و کارهای مختلف می توانند بر حسب نیاز و توان مالی سفارش تابلوسازی ال ای دی ثابت را به صورت تک رنگ و یا چند رنگ به همراه فلاشر از طریق گروه های تابلوسازی معتبر داشته باشند.

طراحی تابلوهای LED ثابت به نحوی طراحی می شوند که شرایط نوردهی مناسبی داشته باشند و دارای یک قاب آلومینیومی سه لایه ای با وزن سبک می باشند. با افزایش تعداد دیودها در متر مکعب تابلو ال ای دی ثابت ، سطح کیفیت نور و وضوح تصویر بهبود پیدا می کند.

جهت دریافت خدمات تابلوسازی تبلیغاتی با نازل ترین قیمت، کیفیت بالا و تنوع بالا می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید. این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی، برخی از پروژه های انجام شدۀ خود را در معرض دید مشتریان قرار داده اند.

  گروه تابلوسازی اچ دی لایت 

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()