نایلون شیرینگ یکی از انواع لفاف های بسته بندی به شمار می آید. این نوع نایلون دارای یک سری ویژگی های خاص است که می توان به ماهیت حالت پذیری و تغییر شکل نایلون در برابر دمای بالا اشاره نمود. در حال حاضر شاهد فروش نایلون شیرینگ  با ابعاد و ضخامت متفاوت توسط شرکت های تولیدکننده و عرضه کنندۀ پلاستیک های بسته بندی در سطح کشور می باشم. صنایع مختلف متناسب با نوع کالا، اقدام به خرید نایلون جهت بسته بندی می کنند.

فروشگاه ناب پلاستیک به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ پلاستیک های بسته بندی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون قادر به تأمین سهم عظیمی از نیاز بازار می باشد.

فاکتورهای مهم فروش نایلون شیرنگ

نایلون بسته بندی شیرینگ از دیگر انواع پلاستیک بسته بندی کالاها در صنایع مختلف محسوب می شود. این نوع نایلون به دلیل ویژگی هایی که دارد، در دمای بالا تغییر حالت داده و موجب وکیوم محصولات بسته بندی شده می شود. در این صورت می توان از این شیوۀ بسته بندی جهت ایجاد پک چندتایی کالاهای مختلف استفاده نمود و این روش می تواند باعث حمل و نقل و چیدمان آسان کالاها در داخل وسیلۀ نقلیه و انبار می شود. خرید و فروش نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ در سطح جهان رونق دارد و امکان چاپ بر روی پلاستیک بسته بندی شیرینگ وجود دارد.

قیمت نایلون شیرینگ به میزان ضخامت نایلون، ابعاد و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک بستگی دارد. جهت خرید نایلون شیرینگ با قیمت ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت های تولیدکنندۀ پلاستیک صنعتی خریداری کنید. در واقع بدون واسطه با بهترین قیمت می توانید نایلون مورد نیاز خود را در حجم بالا خریداری کنید.

جهت سفارش اینترنتی نایلون شیرینگ با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید با کادر فروش فروشگاه ناب پلاستیک تماس بگیرید.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 442
نمایش همه
علاقه مندی ها ()