فروش اقساطی خودرو فرصت مناسب جهت خرید اتومبیل مورد دلخواهتان محسوب می شود. امروزه بیش از گذشته افراد علاقه مند به خرید خودرو هستند چون مشغله های فکری افراد بیش از گذشته افزایش یافته است و تأمین خودوری شخصی به افراد اجازه می دهد، راحت تر به کارهای خود رسیدگی کنند. ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو بهترین ایده جهت جلب مشتریان می باشد. البته افزایش روز افزون قیمت و تمایلی که عموم مردم نسبت به تهیۀ اتومبیل شخصی دارند، موجب شده تا بیش از گذشته میل و اشتیاق به خرید و فروش اقساطی خودرو  با شرایط آسان تر داشته باشند.

در همین راستا، فرنام خودرو با بررسی نیاز بازار و خریداران توانسته با تسهیل شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، افراد را ترغیب به خرید قسطی اتومبیل نمایند.

شرح خدمات فروش اقساطی خودرو

همانطور که گفته شد، نوع شرایطی که جهت خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی ایران خودرو از سوی مجموعۀ لیزینگی ارائه داده می شود، تأثیر مستقیم بر روی نظر و دیدگاه مشتریان خواهد داشت. امروزه خدمات فروش اقساطی خودرو به صورت کوتاه مدت و بلند مدت ارائه داده می شود. در نتیجه افرادی که قصد خرید اقساطی خودرو دارند، می توانند متناسب با شرایط مالی خود، مناسب ترین شرایط را جهت بازپرداخت اقساط اتومبیل انتخاب نمایند.

سرعت بخشیدن به پروسۀ تحویل خودرو نیز یکی دیگر از شرایط اصلی فروش اقساطی خودرو در سال های اخیر محسوب می شود. در همین راستا شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با تحویل فوری با سند بنام خریدار می باشیم. در این صورت فرد پس از پرداخت حداقل مبلغ به عنوان پیش پرداخت، خودروی خود را در مدت زمان کوتاهی پس از عقد قرارداد تحویل می گیرد و سپس الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط تعیین شده، به طور کامل تسویه می کند.

جهت استفاده از خدمات خرید و فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی می توانید به طور مستقیم با مشاوران فعال فرنام خودرو مشورت کنید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()