امروزه با توجه به اینکه افزایش تعداد کارخانه ها ، صنایع و آلاینده در سطح جهان بیشتر شده است مشکلات زیادی نیز برای سلامتی انسان ها بوجود آورده است. علاوه بر این آلودگی های بوجود آمده در اثر این فعالیت ها صدمات جبران ناپذیری را به محیط زیست وارد کرده و موجب از بین رفتن بخش بسیار زیادی از محیط زیست طبیعی شده است.

‎بنابراین سازمان هایی مسئول حفاظت از محیط زیست هستند که  استاندارد ها و فاکتور هایی را در این زمینه مشخص کردند که براساس این فاکتورها صنایع و کارخانه های مختلف که ایجاد آلودگی میکنند و فعالیت های آنها محیط زیست را به خطر می اندازند موظف به رعایت پروتکل ها و استانداردهایی برای حفظ محیط زیست هستند. ‎در صورت انتشار آلودگی سازمان حفاظت از محیط زیست وظیفه این را بر عهده دارد تا منشا این آلودگی را پیدا کرده و راه کارهایی را برای رفع آن انجام دهد و از بروز تخلف در این زمینه جلوگیری کند . آزمایشگاه محیط زیست  در خدمت شماست.

اگر میزان آلودگی ها بیشتر از حد مجاز باشند، راهکارهایی برای کاهش میزان آلودگی و کنترل آن و همینطور بهبود وضعیت موجود توسط آزمایشگاه معتمد محیط زیست،شرکت محیط و صنعت ایمن پایش ارائه می گردد. به سایت آزمایشگاه محیط زیست مراجعه کنید.

آزمایشگاه محیط زیست

 برای انجام سنجش و آنالیز میزان آلودگی ها صنایع و کارخانه ها موظف هستند تا در طرح خود اظهاری پایش آلاینده های محیط زیست شرکت کنند. در این طرح صنایع باید منابع و فاکتورهایی که باعث آلودگی محیط زیست میشوند را هر فصل یکبار  پایش کنند و در صورت عدم انجام طرح پایش خود اظهاری تخلف صورت گرفته و از سوی سازمان محیط زیست اخطار و جریمه خواهند شد.

‎ ارائه خدمات در زمینه سنجش و کنترل میزان آلودگی ها در صنایع ، کارخانه ها ، نیروگاه ها و پالایشگاه ها ، صنایع سیمان ، شن، ماسه ، آسفالت ،صنایع غذایی ، دارویی و کلیه صنایعی که منشا ورود آلودگی به محیط زیست می باشند است.  آزمایشگاه محیط و صنعت ایمن پایش به عنوان آزمایشگاه معتمد محیط زیست در زمینه نمونه برداری و آنالیز آلودگی های آب و پساب و فاضلاب ، هوا و صدا ، خاک و پسماند فعالیت دارند و آزمایش های لازم را در این زمینه انجام می دهند . همچنین می توانند با استفاده از تجارب و کارشناسان متخصص راه کارهایی را برای رفع مشکلات ارائه خواهند داد. 

آزمایشگاه محیط و صنعت ایمن پایش

 آدرس : تهران ، تهرانپارس ، خیابان سراج ، بالاتر از بلوار دلاوران ، جنب بانک سپه ، پلاک 171، طبقه 2 ، واحد 7
تلفن : 021-77082194
فکس: 021-77082195

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()