ویدئو پروژکتور وای فای دار یکی از رایج ترین انواع دستگاه ویدئو پروژکتور است که در حال حاضر متقاضیان زیادی در سرتاسر کشور دارد. اهمیت استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور، به دلیل نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر می باشد. با قرار دادن دستگاه پروژکتور در فاصلۀ مشخصی از پردۀ نمایشگر، به سهولت می توان فایل های تصویری که در داخل دستگاه های منبع دیجیتالی قرار دارند، را با ابعاد بزرگ تر به مخطبان نشان داد. در همین راستا، تولیدکنندگان پروژکتور، برای سهولت در به کار گیری از این دستگاه، اقدام به طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور وای فای دار نموده اند. با ما همراه باشید تا شما را با این نوع پروجکشن آشنا سازیم. مجموعۀ نیزار کالا یکی از اولین مجموعه هایی است که توانسته در داخل کشور، اقدام به تولید و عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف نماید. در صورتی که قصد خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با طول عمر بالا را دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید.

هدف از فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار

سازندگان دستگاه های پروجکشن، با هدف سهولت در برقراری ارتباط، اقدام به طراحی و فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار نموده اند. همانطور که می دانید امواج WiFi، به دستگاه امکان اتصال بدون کابل را به دیگر دستگاه های دیجیتالی که مجهز به این سیستم می باشند، می دهد. در این صورت آنچنان محدودیت مکانی برای قرار دادن دستگاه وجود نخواهد داشت. دستگاه پروژکتور، به تنهایی وسیله ای برای نمایش تصاویر نمی باشد، به همین علت نیاز به اتصال آن به دستگاه های دیجیتالی چون موبایل، کامپیوتر، لپ تاب، تبلت، نسل جدید دوربین های عکاسی، دستگاه های مدیا پلیر و ایکس باکس و غیره است.

امروزه افرادی که طالب خرید پروژکتور هستند، تمایل به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار را دارند چون همانطور که گفته شد، امکان اتصال بی سیم را برای دستگاه میسر می سازد. به طور کلی نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور سبک تر و کوچک تر شده است، که این عامل موجب حمل و نقل آسان دستگاه می شود و افرادی که در طول روز برای تعداد دفعات زیادی نیاز به استفاده از پروژکتور دارند، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور وای فای دار سبک و ارزان استفاده نمایند. برای مشاهدۀ برخی از مدل های رایج نسل جدید این دستگاه ها، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا را ملاحظه نمائید.

قیمت فروش ویدئو پروژکتور  وای فای دار نسبت به مدل های قدیمی دستگاه، گران تر می باشد ولی به دلیل تنوع مدل هایی که این دستگاه در سطح بازار دارد، امکان خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد.

اگر قصد خرید نسخه های جدید دستگاه دیتا پروژکتور را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید و دستگاه مورد نظر را همراه با گارانتی خریداری کنید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()