تابلو ها در انواع مختلفی از جمله تابلو ال ای دی، تابلو کامپوزیت، تابلو چلنیوم ، تابلو استیل و غیره به تولید می‌رسند که بسیار مهم است از این تابلو ها در هر مشاغلی استفاده شود زیرا تابلوها یک تبلیغ دائمی برای کسب و کار شما هستند و باید حتما از آن استفاده کنید.

استفاده از تابلوی مناسب بسیار مهم بوده و در تاثیرگذاری آن بسیار موثر خواهد بود بنابراین با توجه به مکان مورد نظر که در چه منطقه ای و در چه شرایطی قرار گرفته است می توانید انواع تابلوی مناسب را انتخاب نمایید و ساخت تابلو چلنیوم و.... را انجام دهید.

تابلوهای چلنیوم حروف های ابعاد دار دارند و می توانند برای شرکت ها و ادارات دولتی، مدارس، بانک، هتل، فروشگاه ها و سایر کسب و کارها مورد استفاده قرار بگیرند. تابلوهای چلنیوم دارای حروف برجسته هستند و سطح روی این حروف از پلکسی گلاس تشکیل شده است و دور تا دور حروف از آلومینیوم طرح استیل که به اختصار به آن چلنیوم هم گفته می‌شود، پوشیده شده است. از مزایای تابلوهای چلنیوم می‌توانیم به طول عمر بالای این تابلوها اشاره کنیم همچنین نوردهی بسیار خوب و جلب توجه کردن تابلو‌چلنیوم بسیار بالا بوده و از آن می توان برای انواع مشاغل استفاده کرد که تابلوهای چلنیوم در برابر عوامل محیطی دچار هیچ گونه تغییری نخواهند شد برای سفارش ساخت تابلو ال ای دی روان و تابلو چلنیوم به سایت مرکز تابلو سازی اچ دی لایت مراجعه کنید و تابلوهای مورد نظر خود را به این مرکز معتبر سفارش دهید.

انواع تابلو چلنیوم با توجه به جذابیت بالایی که دارند حروف به صورت برجسته در آن نصب شده و دارای نورپردازی است بدین ترتیب در تاریکی شب نیز حروف به خوبی نمایان خواهند شد. گروه تابلوسازی اچ دی لایت بهترین تابلو ها را با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان به شما ارائه خواهد داد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 483
نمایش همه
علاقه مندی ها ()