هر یک کارشناسان فروشگاه هایی که فروش اقساطی ایران خودرو را بر عهده دارند به شما نکات مهمی را برای خرید خودرو ارائه می دهد. شما می توانید با خیالی راحت یکی از خودروهای تولیدی ایران خودرو را خریداری کنید و از آن استفاده نمایید. کمپانی  ایران خودرو یکی از کمپانی های تولیدی خودرو می باشد که معتبر است و تمامی خودروهای خود را با بهترین کیفیت به دست مشتریان خود می دهد. هر یک از خودروهایی را که این کمپانی تولیدی کنید مزیت و کیفیت بسیار عالی دارد. بنابراین شما با خیالی آسوده می توانید آنها را خریداری کنید و از خودروهای خود تا سال های سال استفاده نمایید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

با آغاز دوره فروش اقساطی ایران خودرو کارشناسان آرشا خودرو به شما شرایط خرید خودرو را اعلام می کنند. اینکه شما با شرایط خرید اقساطی ایران خودرو آشنایی داشته باشید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آگاهی خود را در این مورد افزایش دهید. برخی از خودروهایی که ایران خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد قیمت بیشتری برای خریداری دارند و شما زمان خرید آنها باید به خوبی بودجه مورد نظرتان را در نظر بگیرید. اینکه شما خرید اقساطی ایران خودرو را از سایت آرشا خودرو انجام دهید مزیت های بسیار زیادی دارد و شرایط خرید از این طریق برای شما آسان تر خواهد بود.

برخی از شرایطی که برای خرید اقساطی ایران خودرو وجود دارد و یا شرایط خرید اقساطی بهمن موتور و کمپانی به نمایندگی ها اعلام می کند را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.دقت داشته باشید که زمان خریداری هر یک از انواع خودروها آن دسته از مدارکی که کارشناسان به شما برای آماده سازی اعلام می کنند و یا به صورت حضوری می توانید ارائه دهید و یا اینکه به صورت اینترنتی آنها را می توانید ارائه دهید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()