پنجره دوجداره حاصل تکنولوژی جدید ساخت پنجره های عایق می باشد. در واقع هدف از ساخت و نصب پنجره دوجداره، عایق سازی پنجره نسبت به صدا و همچنین برودت حرارتی می باشد. چند سالی است که فناوری ساخت درب و پنجره دوجداره در داخل ایران رونق یافته است چون دارای مزایای متعددی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش خرید پنجره دوجداره می توانید با مرکز خدمات دهی شرکت آنلاین پنجره تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات و همچنین افراد متخصص، قادر به پیاده سازی و اجرای درب و پنجره های دوجداره در ابعاد و طرح های مختلف می باشند.

مزایا و قیمت پنجره دوجداره

همانطور که بدان اشاره شد، از مزایا و ویژگی های پنجره دوجداره می توان به عایق صوتی و حرارتی بودن آنها اشاره نمود. ساختار اصلی پنجره های دوجداره را شیشه های موازی با فریم UPVC تشکیل می دهد که جایگزین قاب های فلزی و غیر فلزی است که در گذشته برای ساخت درب و پنچره مورد استفاده قرار می گرفت. از دیگر ویژگی های پنجره های دوجداره می توان به سبک بودن، عدم اشتعال پذیری آنها و همچنین مقاومت بالای آنها در برابر تغییرات آب و هوایی اشاره کرد. برای ساخت پنجره های دوجداره از چند لایۀ شیشه با نوار اسپیسر از جنس آلومینیوم استفاده می شود که از مزایای آن برای جدا قرار دادن شیشه ها در کنار یکدیگر استفاده می شود و لایۀ میانی آنها را با گازهای آرگون و یا  SF6 پر می کنند. البته به دلیل کاربرد نوار اسپیسرها، مانع از عبور رطوبت و آب باران به داخل ساختمان می شود. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره به سایت آنلاین پنجره مراجعه کنید. 

به دلیل استقبال شدید از فناوری ساخت و کاربرد درب و پنجره دوجداره ، شرکت آنلاین پنجره با گرد هم آوری امکانات تخصصی و همچنین افراد فنی، هم اکنون قادر به ارائه بهترین خدمات در خصوص اجرای انواع پروژه های نصب در و پنجره دوجداره با قیمت ارزان می باشد.

شرکت آنلاین پنجره 

تماس :  09122543924 -  09377956863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()