کاغذ دیواری را باز کرده و همان طور که این کار را انجام می دهید ، نقایص را بررسی کرده و کاغذ را بر روی لبه میز کار خود بکشید تا هر گونه موج را از بین ببرید. کاغذهای پی پر از یک لایه که همان کاغذ است و دیوار خانه شما را میپوشاند تشکیل شده اما کاغذهای پیویسی 2 لایه دارند؛ لایه رویی و زیرین. دلیلش هم این است که کاغذهای دیواری الیافی باکتری را بهخود نمیگیرند؛ قابلیتی که کاغذهای پی وی سی ندارند. در واقع زمانی که شما کاغذهای الیافی را به دیوار نصب میکنید، بهدلیل جنسی که این نوع کاغذها دارند فضایی بین دیوار و کاغذ وجود دارد که محل گردش و ورود و خروج هوا است و در نتیجه باکتری در این نوع کاغذ تجمع نمیکند. توجه داشته باشید که کاغذ دیواری الیافی بیشتر برای محلهای پر رفتوآمد است. هر کدام از کاغذ دیواری های فوق الذکر دارای کاربرد خاصی بوده که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مد نظر قرار دهید. 

منظور از کاغذ های ضد آب آن دسته از کاغذ دیواری هایی است که پوشش وینیلی بر روی آنها قرار دارد و عموما پشت چسب دار هستند و به راحتی قابل نصب بدون نیاز به نصاب هستند . سپس سطوح را بطور کامل با لایه ای رقیق شده از چسب بپوشانید . قدیمیترین نمونه به جا مانده از کاغذ دیواری در انگلستان که در لندن به چاپ رسیده، به سال 1509 برمیگردد. غالبا کاغذ دیواریهایی که از مواد کاغذی و یا پارچهای تشکیل شدهاند، قابل شستشو نیستند. اگر بخواهیم به جنس های رایج موجود در بازار خرید و فروش کاغذ دیواری اشاره کوتاه و خلاصه واری داشته باشیم، باید به کاغذ با روکش وینیل، نان وون، وینیل فابریک بک و PVC قابل شستشو اشاره کنیم. قیمت کاغذ دیواری ساده نسبت به نوع طرحدار آن بالاتر است به این دلیل که هیچ وقت از مد نمی افتد و همواره طرفداران خاص خود را دارد و تنها فرقی که بین کاغذ دیواری های ساده وجود دارد، جنس و کیفیت آنها است.

وجود نقش و نگارهای مخملی باعث می شود تا این نوع کاغذ دیواری قابل شستشو با مواد شوینده نباشد. البته نوع دیگری هم کاغذ دیواری در بازار وجود دارد که بیشتر مورد استفاده در ساختمانهای تجاری، بیمارستانها و محل کار است. علاوه بر کاغذ دیواری ها انواع پوسترهای سه بعدی و برجسته نیز در لیست فروش قرار دارد و همه افراد با هر نوع سلیقه ای می توانند طرح مورد نظر خود را در سایت فروشگاه ما بیابند. اگر به لحاظ شخصیتی فردی تنوع طلب هستید و زود از همه چیز خسته می شوید، پیشنهاد ما این است که از کاغذ دیواری های ساده با رنگ های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می شود، استفاده کنید زیرا استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار روحیه خاصی می طلبد و هماهنگ کردن وسایل با این گونه کاغذها کمی مشکل است و ممکن است پس از مدتی دچار دلزدگی شوید. 

چون لازم است اطلاعاتی در مورد جنسهای مختلف بازار و قیمتهایش بدانید؛ کاری که ما سعی کردهایم برایتان انجام بدهیم. 2- در محلهای اداری خیلی از خریداران بیشتر دنبال کاغذهایی با طرحهای ساده هستند اما بد نیست بدانید که برای این نوع فضاهای پرتردد، شما در نخستین قدم باید روی کیفیت و جنس کاغذ تکیه کنید و مقاوم بودن آن برایتان در درجه اول قرار بگیرد. باشد و یا اینکه خود طرح و نقش کاملا مجزا و خاصی را در بر بگیرد. کاغذ دیواریهایی که طرح روی آن را خطوط عمودی یا افقی تشکیل داده است بسیار مورد استفاده هستند چراکه کاغذ دیواری با داشتن خطوط عمودی، دیوارها و سقف خانه را بلند نشان میدهند و برای اتاقهایی که کوچک هستند خطوط افقی با پهن نشان دادن دیوارهای خانه باعث بزرگ دیدهشدن آن میشود. اولین قدم در خرید کاغذ دیواری این است که شما با توجه به چیدمان و فضای خانهتان اقدام به خریداری این محصول کنید. 1- اگر تصور میکنید که قادر به انتخاب کاغذ دیواری مطابق با چیدمان خانه خود نیستید میتوانید از خود فروشندگان کمک بگیرید و روی تجربهشان حساب کنید.

مشاهده کاغذ دیواری ها 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
ﺳﻪشنبه 30 دی 1399 در ساعت 13 : 14 دقیقه
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()