بسیاری از افرادی که حفاظت فیزیکی را بر عهده دارند باید به خوبی با وظایف خود آشنایی داشته باشند تا به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام دهند. امروزه به دلایل متنوع بسیار زیادی در برخی از ساختمان ها فردی به عنوان محافظ فعالیت می کند که باید به خوبی با وظایف خود آشنایی داشته باشد. همچنین برای محافظت کردن از افراد هم این امر انجام می شود و برخی از افراد وظیفه محافظت از آنها را بر عهده می گیرند.

تجهیزات بسیار زیادی وجود دارد که این افراد باید از آنها استفاده کنند. هر یک از انواع این تجهیزات ویژگی های متنوعی دارد و باید افراد به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین نمونه آنها را مورد استفاده قرار دهند. برخی از آنها تنها برای محافظان خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و باید به خوبی بتوانند با آنها کار کنند. وظایفی که محافظان باید برای خدمات حفاظت فیزیکی بر عهده بگیرند را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید.

شرح وظایف حفاظت فیزیکی :

برخی از مهمترین وظایفی که محافظان برای حفاظت فیزیکی بر عهده دارند و باید به آنها توجه داشته باشند عبارت می باشد از :

  1. یکی از مهمترین و اصلی ترین وظایفی که آنها بر عهده دارند پوشیدن لباس فرم نگهبانی می باشد. آنها باید به خوبی بتوانند ظواهر و شئونات اسلامی را رعایت کنند تا رضایت کار آنها افزایش پیدا کند.
  2. هر یک از اموال و مدارکی را که از دفترهای مربوطه وجود دارد را به خوبی می شناسند و ورود و خروج آنها را مورد بررسی قرار می دهند.
  3. بر اساس کارت شناسایی هر یک از افراد عبور و مرور آنها را به خوبی در نظر دارند. هر یک از افرادی که می خواهند وارد و یا خارج شوند را باید بشناسند و آنها را از نظر امنیتی به خوبی بررسی کنید.
  4. هر یک از ارباب رجوعان که به اداره مراجعه می کنند و به خوبی با واحدها و بخش ها آشنایی ندارند را راهنمایی می کند. کنترل رفتار و دقت روی حرکت های ارباب رجوعه امر بسیار مهمی در حفاظت فیزیکی می باشد و باید محافظان به خوبی این مورد را در نظر داشته باشند.
  5. نسبت به تردد خودروها باید کنترل و بازرسی ویژه ای داشته باشد. در واقع باید ورود و خروج هر یک از انواع خودروها را به خوبی مورد بررسی قرار دهد تا از عملکرد آنها اطمینان خاطر به دست آورد.
  6. در دفترهای مربوطه باید ورود و خروج هر یک از مهمانان را ثبت کند. برای اطلاع از خدمات موسسه محافظین تخت جمشید البرز در خدمت شماست.
  7. از دیگر وظایف مهمی که محافظان زمان حفاظت فیزیکی بر عهده دارند این است که عبور و مرور کارکنان را در مناطق تحت پوشش به خوبی مورد بررسی قرار دهند.
  8. بازرسی کردن از ساختمان ها و اماکن از دیگر وظایف محافظین می باشد که در پایان وقت اداری باید این وظیفه خود را انجام دهند. هر یک از اتاق ها، درب ها، آب و .. را باید به خوبی بررسی کنند تا دچار ایراد و اشکالی نشده باشد.
  9. ایمنی و آتش سوزی از دیگر وظایف محافظین می باشد که باید به خوبی با تجهیزات مراقبتی زمان آتش سوزی آشنایی داشته باشند تا بتوانند از جامن افراد مراقبت نمایند.
  10. از هرگونه خراب کاری که در اماکن و ساختمان ها می خواهند به وجود آورند باید جلوگیری کند.
  11. از جلسات و گردهمایی هایی که در سالن وجود دارد باید نهایت مراقبت های لازم را داشته باشد.
  12. هر یک از رویداددها و رخدادهایی که در اداره و اماکن به وجود آمده است را باید به طور دقیق و با ذکر جزئیات وارد سازد تا ثبت شوند.

    کرج - خیابان بهشتی - بین سه راه رجائی شهر و دهقان ویلای اول - خیابان میثم11 - برج آرمان - طبقه 9 - واحد36

    02634485791

    کدپستی دفتر مرکزی : 3139973664

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()