لوازم یدکی لیفتراک از اجزای اساسی ماشین لیفتراک محسوب می شوند. افرازه نام دیگر ماشین لیفتراک است که دارای ویژگی های ظاهری خاص می باشند. دکل و شاخته از مهم ترین قطعات یدکی لیفتراک محسوب می شوند که نقش تعیین کننده ای در جابجایی و حمل و نقل کالاهای مختلف دارد. همانطور که گفته شد، بیشترین کاربرد ماشین لیفتراک در ساختمان های انبار کالا و فروشگاه های هایپر استار بزرگ می باشد. در واقع کاربرد این ماشین در مکان های مختلف، با همین کاربرد می باشد. لذا خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک به منظور نیاز تعویض قطعات این ماشین صورت می گیرد. از این ماشین برای جابجایی بار در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. چرا که طراحی بدنۀ لیفتراک کوچکتر از دیگر ماشین آلات سنگین و یا صنعتی است. این ماشین را می توان به عنوان یکی از ماشین آلات پرکاربرد در محیط های کارخانه، فروشگاه های بزرگ، انبار، گمرک و بنادر حمل بار می باشد. لذا در صورت وارد نمودن فشار بیش از اندازه به قطعات اصلی دکل، شاخه و ملحقات گریدر، ممکن است نیاز به خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک می باشد. این ماشین در جهت جابجایی وسایل سنگین و همچنین سبک به کار برده می شود. در نتیجه با گذشت زمان ممکن است برخی از قطعات یدکی با اختلال و آسیب روبرو شود.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه نمایید.

خرید قطعات یدکی لیفتراک

به این ترتیب به محض مشاهدۀ کندی عملکرد هر کدام از قسمت های مختلف لیفتراک، نیاز به خرید قطعات یدکی لیفتراک است، تا بتوان جایگزین قطعات آسیب دیده نمود. لیفتراک نیز همانند سایر ماشین آلات سنگین راهسازی شامل انواع لوازم یدکی لیفتراک اورجینال می باشد که در دسته بندی های مختلف چون لوازم یدکی موتوری لیفتراک، قطعات یدکی گیربکس، لوازم یدکی هیدرولیکی، قطعات قسمت جک لیفتراک، انواع قطعات یدکی چرخ لیفتراک، لوازم مرتبط با سیم کشی برق و ... تقسیم بندی می شوند. در نتیجه با بروز آسیب و مشکل در عملکرد هر کدام از قسمت های لیفتراک، مکانیک با داشتن آگاهی و دانش کافی، به راحتی می تواند قطعات یدکی آسیب دیده را شناسایی کند. سپس لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت را جایگزین قطعات خراب و فرسوده می کند. تا بدین صورت بتواند مجدداً لیفتراک را راه اندازی کند.

در حال حاضر برندهای مشهوری از ماشین لیفتراک در جهان تولید شده اند که بسیار کارآمد می باشند. لیفتراک کوماتسو، لیفتراک کاترپیلار، میتسوبیشی، اشتیل، هیوندای، زوم لاین، تویوتا، جک، سپاهان و ... نمونه ای از انواع ماشین آلات لیفتراک می باشند. بنابراین با توجه به تعدد برندهای پرکاربرد این ماشین، هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک ، بهتر است مدل و برند لیفتراک را مد نظر داشته باشید. چرا که هر کدام از برندهای ماشین آلات، دارای لوازم یدکی یونیک لیفتراک می باشند.

قیمت لوازم یدکی لیفتراک

فیلتر روغن موتور، هیدرولیک، گیربکس، صافی بنزین، فیلتر گازئیل و ... از جمله انواع لوازم مصرفی لیفتراک محسوب می شوند. بنابراین قیمت لوازم یدکی لیفتراک هیوندا و سایر برند ها متناسب با کاربرد، جنس و برند ماشین متفاوت از یکدیگر می باشند. هر کدام از قطعات یدکی که در ساخت لیفتراک مورد استفاده قرار گرفته است از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و دارای عملکرد خاصی است. در حال حاضر لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو، کاترپیلار و دیگر برندهای خارجی به صورت اورجینال از طریق شرکت هایی که مجوز واردات دارند، انجام می گیرد. در نتیجه هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک، بهتر است نسبت به تقلبی و اصل بودن آن ها توجه نمائید. بنابراین بهتر است به شرکت های معتبر جهت تأمین قطعات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید.

شرکت پارت یدک راهسازی از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، با اتکاء به تجربیات و تخصص های مرتبط با تأمین انواع لوازم یدکی اورجینال لیفتراک، توانسته رضایتمندی مشتریان خود را بدست آورد.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()