مزایای خرید خودرو از طرح فروش اقساطی سایپا:

مزایای طرح فروش اقساطی سایپا:

فروش اقساطی سایپا یکی از طرح ها و شرایطی است که شرکت خودرو سازی سایپا که در ایران سال‌ های بسیار زیادی است به فعالیت می پردازد، برای خریداران قرار داده شده است. این شرایط فروش اقساطی سایپا را می توان از معدود طرح هایی دانست که توسط شرکت های دولتی بنیان نهاده شده و با استقبال بی نظیری از مردم مواجه شده است. زیرا خودرو ها یکی از اقلام و ضروریات در زندگی امروزی بوده و افراد برای هر عبور و مروری به این وسیله نیازمند هستند. افرادی نیز هستند که هر روزه مسیر های بسیار زیادی را با خودرو های عمومی و وسیله ‌های نقلیه طی می کنند که البته هزینه آن ها ممکن است بیشتر از هزینه های برآورد شده یک خودرو باشد. به همین دلیل می ‌توان گفت بسیاری از افراد در زندگی خود خرید یک خودرو را در اولویت های اول قرار داده و برای آن ها تلاش زیادی می ‌کنند. ولی با توجه به افزایش قیمت هایی که روز به روز شاهد گسترش آن ها هستیم و همچنین ثابت ماندن حقوق و مزایای همه اقشار مردم می توان به جرات گفت افرادی که قبلا می توانستم به خرید خودرو مدل پایین بپردازند دیگر قادر به خرید آنها نخواهند بود و به همین دلیل طرح فروش اقساطی خودرو های سایپا و شرکت های دیگر دارای مزیت بزرگی است که می تواند هر فردی را به آرزوی دیرینه اش برساند.مزیت دیگری که باید به آن اشاره نمود این است که با اقساطی کردن الباقی هزینه خودرو بعد از تحویل آن فشار کمتری به خریداران وارد می شود و به همین علت افراد زیادی هر ساله به سمت نمایندگی ها و یا شرکت های فروش اقساطی خودرو شتافته و به ثبت نام خرید خودرو های اقساطی می پردازند. 

خصوصیات ۴۰۵ اقساطی:

اگر قصد خرید ۴۰۵ اقساطی را دارید ولی در مورد خصوصیات این خودرو اطلاعی ندارید در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت خلاصه  این مطالب را بازگو نماییم. این روزها استفاده از خودرو ها در هر سن و سالی دیده می ‌شود و به نوعی می ‌توان گفت این خودرو ها هستند که باعث مدرن شدن یک جامعه و پیشرفت آن خواهند شد. می ‌توان میزان ثروت و پیشرفت یک کشور را در خیابان های آن ها و به وسیله خودرو ها مشاهده نمود. در بیشتر خیابان های ایران نیز خودرو های بسیار معمولی به چشم می‌ خورد که نشان دهنده میزان بسیار زیاد اقشار متوسط و ضعیف جامعه می باشد. برای اطلاع از  شرایط خرید اقساطی خودرو به سایت مراجعه نمایید. 

نحوه فروش ۴۰۵ اقساطی:

همان طور که گفته شد مبلغ پیش پرداخت باید به بانک های مربوطه پرداخت شده و تا زمان تحویل گرفتن خودرو که مدتی طول می ‌کشد اقساط خودرو شروع خواهد شد که البته این اقساط توسط شرکت تعیین می شود و فرد می تواند اقساط را که به صورت ماهانه و یا هر دو ماه یکبار پرداخت می شود بعد از ۱۲ ماه ۲۴ ماه و یا ۳۶ ماه خودرو را از آن خود کند که البته زمان های گفته شده در متن بالا نسبت به خودرو های مختلف متفاوت بوده و همچنین در شرکت ‌های مختلفی که به تولید خودرو و فروش آن می ‌پردازند نیز متفاوت می باشد. برای اطلاع از فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید. 

 البته خودرو های نسل جدید پژو ۴۰۵ نسبت به خودرو های پیشین دارای سرعت بالاتری بوده و همچنین شتاب آن ها نیز بالاتر خواهد بود و به همین دلیل خرید ۴۰۵ با موتور های جدید تیوفایو بهتر از خودرو های قدیمی ۴۰۵ می باشد. ضمن این که در مقایسه با پراید در مدل های متنوع که توسط شرکت سایپا تولید می شود دارای بدنه سنگین تری بوده و می توان با آن امنیت بیشتری را تجربه نمود. زیرا قیمت این خودرو ها تقریباً با یکدیگر یکی بوده و بین این دو خودرو ۴۰۵ ترجیح داده می شود. البته خودروی ۴۰۵ با ظاهر بسیار ساده خود مناسب افراد مسن بوده و زیاد جوان پسند نیست.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()