۲۰۶ اقساطی و نحوه فروش آن:

همان طور که می دانید خودرو های بسیاری در داخل کشور تولید می ‌شود که یکی از آن ها انواع خودرو های ۲۰۶ با تیپ های مختلفی می باشند. این خودرو توسط شرکت ایران خودرو به تولید رسیده است البته سال های پیش اولین بار خودرو ۲۰۶ در کشور فرانسه تولید و به دلیل کیفیت بالا و ظاهر عامه پسند آن در بسیاری از نقاط خصوصا ایران به فروش رساند. شرکت ایران خودرو نیز هنوز هم به تولید ۲۰۶ پرداخته و آن را به صورت ۲۰۶ اقساطی و یا نقدی به فروش می رساند. از آنجایی که خودرو ۲۰۶ جزء خودرو های میان رده می باشد و نسبت به آن ها از قیمت بالاتری برخوردار است همه افراد ممکن است نتوانند به خرید این خودرو به صورت نقدی بپردازند و برای خرید آن ها با مشکل روبرو خواهند شد. به همین دلیل شرکت خودرو سازی ایران خودرو با شرایط خاصی آن ها را به صورت اقساطی و به ‌عنوان ۲۰۶ اقساطی به فروش خواهد رساند. فروش ۲۰۶ اقساطی به این معنی است که فرد با پرداخت درصدی از قیمت اصلی این خودرو به عنوان پیش پرداخت، برای خرید این خودرو اقدام می کند. برای خرید 206 اقساطی به سایت مراجعه کنید.

هنگام تحویل این خودرو مابقی هزینه اصلی خودرو به صورت اقساطی با اقساط کوتاه مدت و یا اقساط بلند مدت به فرد اعلام شده و فرد باید طبق موعد مقرر پرداخت اقساط اقدام نماید. همان طور که گفته شد 206 اقساطی در بین خودرو های میان رده از طرفداران بیشتری برخوردار است و به همین علت شرکت ایران خودرو انواع تیپ های مختلف ۲۰۶ و مدل بالاتر آن یعنی ۲۰۷ را به روش اقساطی می فروشند. این خودرو در قسمت داخلی دارای طراحی بی نظیری بوده و در قسمت خارجی نیز خودرویی کوچک ولی پر شتاب و پر سرعت می باشند و به همین دلیل خودرو جوان پسند بوده و بیشتر برای زوج های جوان مورد مناسبی است. ولی برای استفاده خانوادگی نمی توان آن را مورد مطلوبی دانست زیرا سرنشینان عقبی دچار مشکل هستند و نمی توانند به راحتی روی صندلی عقب بنشینند.

مزایای خرید ۲۰۶ اقساطی:

خرید ۲۰۶ اقساطی دارای مزیت های بسیاری است که می توان از آن ها به خرید با هزینه کمتری نسبت به هزینه اصلی خودرو اشاره نمود. در این روش از زمان پیش پرداخت تا زمان تحویل خودرو لازم نیست اقساط آن پرداخته شود و بعد از تحویل گرفتن خودرو می توان اقساط آن را شروع نموده و ظرف ۲۴ ماه الی ۳۶ ماه آن را پرداخت نمود. پس از مدت زمان مقرر شده نیز سند خودرو کاملا به نام خریدار خود زده شده و خریدار مالکیت تام خواهد داشت. ضمن این که فرد می ‌تواند با مقدار نقدینگی کم خود نسبت به خرید این خودرو بسیار محبوب اقدام نمایند. برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

مزیت بسیار مهم خرید ۲۰۶ اقساطی در کشور ما این است که با وجود تحریم ‌ها و افزایش بی رویه و روز افزون قیمت دلار روزانه شاهد افزایش قیمت خودرو ها و اقلام دیگر هستیم و تنها راهی است که می توان به نوعی علاوه بر پس انداز کردن پول خود و خرید خودروی مورد نظر خود، روی آن حساب کرد همین خرید خودرو به روش اقساطی می باشد. البته غیر از مزیت این روش می ‌توان به معایب آن نیز اشاره نمود معایب از این نظر که خودروی ۲۰۶ مناسب خانواده نیست و معایب دیگر، روش خرید اقساطی ۲۰۶ این است که در مدت زمان زیادی باید برای تحویل گرفتن خودرو تحمل نمود.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()