با اینکه کویر تایر کیفیت و جنس بسیار عالی دارد شما باید به خوبی بتوانید از آن نگهداری کنید تا سال های سال روی ماشین شما بدون هیچ اشکالی کار کند. به همین دلیل بهتر است به خوبی با انواع نکاتی که در مورد نگهداری این نوع از لاستیک ها می باشد آشنایی داشته باشید. لاستیک ها یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های یک ماشین می باشند که باید به کیفیت آنها توجه زیادی داشته باشید.

نکات بسیار زیادی در مورد مراقبت کردن از کویر تایر وجود دارد که اگر شما به این نکات توجه زیادی داشته باشید می توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید. این برند از لاستیک ها به طور کلی بسیار عالی و با کیفیت می باشد، به همین دلیل شما تنها با مراقبت کردن از آن می توانید چندین سال روی عمر آنها بیاورید تا بتوانید از آنها بهره وری بیشتری داشته باشید. برخی از نکات مهم در مورد مراقبت از این تایرها را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید. برای خرید کویر تایر به سایت مراجعه کنید.

نکاتی در مورد نگهداری از کویر تایر:

برخی از نکات بسیار مهمی که در مورد نگهداری از کویر تایر باید جدی بگیرید و به آنها توجه داشته باشید عبارت است از :

  1. پیش از اینکه کویر تایر را روی ماشین خود نصب کنید باید رینگ آنها را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که سایز رینگ باید سایز لاستیک همخوانی نداشته باشد بدون شک آنها به خوبی نصب نمی شوند و امکان دارد دچار مشکلی شود. همچنین شما باید به خوبی سالم بودن رینگ ها را مورد بررسی قرار دهید تا مبادا دچار ضربه و یا ترک خوردگی باشد.
  2. برای اینکه به آسانی تایرها را روی ماشین نصب کنید بهتر است از موادی که روان کننده می باشند استفاده نمایید در این صورت می توانید بسیار آسان لاستیک ها را روی ماشین نصب نمایید.برای اطلاع از قیمت لاستیک سواری به سایت مراجعه کنید. 
  3. هر یک از انواع کویر تایر ویژگی های متنوعی دارد و شما باید برای خرید با ویژگی های آنها آشنایی داشته باشید. تنها در این صورت می توانید بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آن را خریداری کنید. دقت داشته باشید مدل لاستیکی که خریداری کرده اید با ماشین شما هماهنگی لازم را داشته باشد تا به راحتی روی ماشین نصب شود.
  4. در صورتی که شما در شهری زندگی می کنید که سرمای آن شهر زیاد است باید یکی از انواع لاستیک هایی را که مقاومت بیشتری نسبت به سرما دارند را خریداری کنید. در این صورت می توانید تا سال های سال از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید.
  5. به استانداردهای تایر زمان خرید توجه زیادی داشته باشید که بعد از نصب کردن آنها روی ماشین دچار مشکل نشوند. آن دسته از تایرهایی که استانداردهای لازم را ندارند بدون شک انتخاب مناسبی برای خرید نیستند و آنها را به هیچ عنوان نباید تهیه و خریداری کنید.
  6. در صورتی که یکی از تایرها کم باد شده باشد باید سریعا نسبت به تنظیم کردن باد آنها اقدام کنید تا در طول رانندگی دچار مشکل نشوید. همچنین دقت داشته باشید که اگر تایرها را به خوبی باد نکنید امکان دارد به طور کلی کارایی خود را از دست بدهند و به همین دلیل مجبور می شوید یک تایر دیگر را خریداری کنید.

7. برند کویر تایر یکی از برندهای شناخته شده ای می باشد که شما باید تنها این برند را خریداری نمایید. برخی از سوء استفاده گران هستند که برند تقلبی این محصول را در بازار به فروش می رسانند. به همین دلیل بهتر است تنها از نمایندگی خرید خود را انجام دهید. رد این صورت با خیال راحت خرید خود را انجام داده اید.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()