نایلون حبابدار از دیگر محصولات نایلون هایی است که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید نایلون حبابدار طرفداران زیادی دارد چون دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد. طراحی پلاستیک حبابدار به نحوی است که به صورت دو لایه ای است که در داخل آن از هوا برای جلوگیری از ضربه استفاده می شود. به همین دلیل از این نوع نایلون در جهت بسته بندی وسایل دکوراسیون داخلی، لوازم شکستنی و لوازم قطعات حساس صنعتی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو خرید و فروش نایلون حبابدار در ابعاد مختلف برای مصارف گوناگون بسته بندی لوازم خانگی، صنعتی و کشاورزی به کار برده شد. لذا افرادی که اجاره نشین هستند، برای بسته بندی لوازم و اسباب اثاثیه حساس و شکستنی که از ارزش بالایی برخوردار می باشند، می توانند از مزایای پلاستیک حبابدار استفاده کنند. بدین وسیله از آسیب دیدگی وسایل بسته بندی شده، حین حمل و نقل جلوگیری کنند. مواد گرانول، مواد شیمیایی پلی اتیلن گرانول، ضایعات پلاستیکی، گرانول روشن با پایه هاش و ... تعدادی از مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نایلون های کشاورزی و صنعتی می باشد.

ویژگی های نایلون حبابدار

با توجه به نوع طراحی که این نوع نایلون دارد، به عنوان یکی از بهترین عایق های حرارتی و همچنین صوتی محسوب می شود. علاوه بر آن، با استفاده از پلاستیک های حباب دار به راحتی می توان بسته بندی و حمل و نقل وسایل مختلف را با آسودگی خاطر انجام داد. همچنین با استفاده از این نوع نایلون برای پوشش وسایل مختلف، به میزان قابل توجهی می توان از کثیف شدن لوازم جلوگیری کرد. یکی از ویژگی های مهمی که در رابطه با خرید این نوع پلاستیک ها مطرح می باشد، این است که به عنوان ضربه گیر عمل می کند و از آسیب دیدگی وسایل بسته بندی شده، جلوگیری می کند.

تولید پلاستیک حبابدار به صورت تک لایه و یا چند لایه ای است. در نتیجه هنگام خرید این نوع نایلون، بهتر است که ابعاد حباب پلاستیک و لایه های نایلون را در نظر داشته باشید. در نتیجه متناسب با نوع وسایلی که قرار است برای بسته بندی در نظر گرفته شوند، نوع پلاستیک حباب دار را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری می کنید. در واقع هرچه ابعاد حباب این نوع نایلون ها بیشتر باشد، به طبع میزان ضربه گیری نایلون بهتر عمل می کند و می توان برای بسته بندی محصولات صنعتی، آزمایشگاهی و لوازم خانگی و وسایل دکوراسیون داخلی استفاده کرد. برای اطلاع از  قیمت نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید. 

قیمت نایلون حبابدار

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره نمودیم، تولید این نوع نایلون به صورت رولی و یا فله ای است. در نتیجه شرکت ها و فروشگاه ها به صورت رولی خریداری می کنند و افراد معمولی نیز جهت بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی به صورت متری، نایلون حبابدار را با حباب ریز و قیمت ارزان خریداری می کنند. در واقع اگر برای مصارف بسته بندی های صنعتی نیاز به نایلون ضربه گیر دارید، می توانید این نوع پلاستیک را به صورت رولی و متراژ بالا خریداری نمائید که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

هنگام خرید پلاستیک های ضربه گیر از کیفیت جنس نایلون و همچنین میزان استحکام پلاستیک مطمئن گردید، تا بدین صورت از کاربری و کیفیت ضربه گیری آن برای مقابله از ضربات مختلف، حین حمل و نقل اطمینان حاصل نمائید. نکتۀ کلیدی که در رابطه با خرید نایلون مطرح می باشد، این است که امکان خرید سفارشی نایلون حبابدار با ابعاد مختلف و حباب های متفاوت امکان پذیر می باشد.

 در نتیجه شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در ایران، فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ تولید انواع نایلون حبابدار و دیگر نایلون های بسته بندی با کیفیت عالی آغاز نموده است.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعد از بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 561
نمایش همه
علاقه مندی ها ()