فروش خودرو نقد:

همان طور که می دانید در سطح خیابان ها می توان تعداد بسیار زیادی بنگاه معاملاتی فروش خودرو را یافت. هر کدام از این مراکز به فروش خودرو های مختلفی می پردازند که البته بر حسب منطقه و برحسب میزان بودجه‌ ای که این بنگاه‌ ها دارند خودرو های مختلفی در این بنگاه ها قرار دارند. اگر منطقه ‌ای دارای اقشار و یا افرادی باشد که درآمد آن ها تقریباً مطلوب است نمایشگاه خودرو به فروش مواردی از خودرو می پردازند که برای این افراد مناسب باشد. همچنین ممکن است دیده باشید در مناطقی که میزان اقشار مرفه جامعه در آنجا بالا است نمایشگاه های ماشین ویژهای  دارند که به فروش خودرو هایی می ‌پردازند که برند بوده و دارای بالاترین کیفیت در نوع خود می باشند. میزان قطعات آن ها به حدی گرانقیمت است که ممکن است تنها یک قطعه از آن ها با یک خودروی میان رده برابر بوده باشد. به همین دلیل است که اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه ممکن است نتوانند هیچ ‌گاه به خرید چنین خودرو هایی بپردازند. به همین دلیل در نمایشگاه های خودرو بر حسب اقشار اطراف خود به فروش خودرو هایی می‌ پردازند که مناسب آن ها بوده باشد. البته میزان خرید مردم از نمایشگاه های خودرو به مرتبه کاهش یافته و اکثر خریداران برای خرید خودروی مورد نظر خود به اپلیکیشن ها و یا سایت های خاصی مراجعه کرده و برای خرید خودرو با خریداران مستقیما ارتباط برقرار خواهند کرد. در روش غیر حضوری به دلیل حذف واسطه هایی که در بین خریدار و فروشنده قرار داشتند  قیمت فروش خودرو  واقعی تر بوده و از قیمت های بسیار نجومی خودرو ها خبری نیست. ولی باید گفت که شرایط کشور ما به گونه ای است که با حذف همه واسطه ها بازهم قیمت اجناس مختلف به خصوص خودرو به حدی بالا است که تعداد بسیار زیادی از مردم کشور ما قادر به خرید خودرو ها حتی خودرو های بسیار مدل پایین نیز نخواهند بود.

فروش خودرو اقساطی:

به دلیل مواردی که در بالا آن ها را عنوان نمودیم مراکز فروش مختلفی که به صورت معتبر به فعالیت می پردازند وجود دارند که به روش اقساطی به فروش خودرو ها می پردازند. در این روش ها فرد خریدار با توجه به بودجه خود ابتدا خودروی مورد نظر خود را انتخاب نموده و مبلغی به عنوان پیش پرداخت به مسئول مربوطه واگذار خواهد نمود. پس از پایان اقساط این خودرو مالکیت سند به خریدار انتقال داده شده و خریدار می تواند نسبت به خودروی خود مالکیت تام داشته باشد. فروش خودرو اقساطی در شرکت های تولید کننده خودرو در داخل کشور بوده و این شرکت‌ ها همه خودرو هایی که تولید می ‌کنند را تحت شرایط فروش اقساطی خودرو قرار دادند. این خودرو ها در بعضی موارد خودرو های میان رده محسوب شده و در بعضی موارد نیز قیمت آن ها از قیمت خودروی میان رده بالاتر بوده و افراد کمی قادر به خرید آن ها می باشند.  برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور  به سایت مراجعه کنید. 

البته بیشتر خودرو هایی که در شرکت‌ های سایپا ایران‌ خودرو و کرمان موتور تولید می شوند تحت شرایط فروش اقساطی خودرو قرار گرفته و می ‌توانند با توجه به بودجه مورد نظر خود به خرید خودرو بپردازند. خرید و فروش خودرو به صورت اقساطی علاوه بر این که می ‌تواند به صورت حضوری انجام گیرد توسط مراکز و سایت‌ هایی به صورت غیر حضوری به انجام خواهد رسید که فقط کافی است با شماره تماس هایی که در سایت ها عنوان شده است تماس گرفته و نسبت به خرید خودرو مورد نظر خود اقدام کنید. زیرا با گذشت زمان خودرو ها در حال افزایش قیمت هستند و تنها راه ممکن این است که با پول اندکی که دارید به سرعت به خرید یک خودرو مناسب خود بپردازید در غیر این صورت علاوه بر این که قیمت خودرو مورد نظر شما افزایش می یابد قطعات بی کیفیت تر خواهد شد.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()