لاستیک وسیله ای ضروری برای حرکت هر خودرویی می باشد. نام دیگر لاستیک ، تایر است. لاستیک آخرین قطعه در بخش حرکتی خودرو می باشد. لاستیک ها دارای انواع مختلفی می باشند. لاستیک ها باید طوری طراحی شده باشند که بر روی انواع سطوح شنی، سنگ ریزه، گل و آسفالت بتواند به خوبی حرکت نماید. کمپانی نانکن یکی از شرکت های بسیار پیشرفته و معتبر در زمینه ی لاستیک سازی می باشد. لاستیک نانکن دارای ویژگی هایی است که در لاستیک های معمولی به چشم نمی خورد. طراحی ساخت لاستیک نانکن بسیار پیشرفته بوده و این لاستیک طوری طراحی شده که بتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد. متریالی که در لاستیک نانکن مورد استفاده قرار می گیرد طوری در نظر گرفته شده است که بتواند در تمامی سطوح بارانی و برفی بهترین عملکرد را داشته باشد، و با هر آب و هوایی سازگار باشد. برای خرید لاستیک نانکن به سایت مراجعه نمایید.

انواع لاستیک های سواری و مسابقه ای، کشاورزی ، صنعتی و.... توسط شرکت لاستیک نانکن به تولید می رسد.  

فروش لاستیک نانکن

فروش لاستیک نانکن توسط نمایندگی های انحصاری آن در کشور های مختلف انجام می گیرد . برای خرید این لاستیک باید عوامل بسیاری را در نظر بگیرید. منطقه ی آب و هوایی، نوع خودرو ، میزان بودجه و... عواملی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرد. لاستیک ها باید با دقت خریداری شوند تا بتوانند کارایی مورد نیاز ما را داشته باشند. 

برای این که بتوانید لاستیک خوبی داشته باشید باید با دقت از آن نگهداری کنید. ترمز نامناسب، دستی کشیدن و چک نکردن مداوم آن می تواند باعث آسیب بیشتر به لاستیک ها شود و در کوتاه مدت شاهد خرابی لاستیک شده و اقدام به خرید دوباره ی آن نمایید. از آن جا که وزن خودرو بر روی لاستیک ها است ، لاستیک مورد نظر باید دارای مقاومت بسیار بالایی باشد. باید لاستیک باید به صورت مداوم چک شود زیرا کم باد یا پر باد بودن لاستیک هردو می تواند باعث وجود مشکل در مسیر شود. همچنین چک کردن سیستم جلوبندی می تواند تا حد زیادی در دوام و ماندگاری لاستیک موثر باشد. لاستیک نانکن از لاستیک های بسیار بادوامی است که موجب می شود کارکرد بسیار خوبی از آن را داشته باشید.برای اطلاع از فروش لاستیک به سایت مراجعه کنید. 

نمایندگی های لاستیک نانکن

لاستیک نانکن از لاستیک های بسیار خوب و باکیفیت می باشد که امروزه شاهد گسترش بسیار این برند در سطح جهان هستیم. نمایندگی های لاستیک نانکن در شهر های مختلف کشورمان فروش محصولات نانکن را انجام می دهند. فروش لاستیک نانکن توسط نمایندگی ها با ضمانت انجام می گیرد که شما هیچ گونه نگرانی بابت خرید خود نخواهید داشت. فروشگاه های معتبری نیز در این زمینه فعالیت دارند که انواع این لاستیک ها را با قیمت های مختلفی به فروش می رسانند. در زمان خرید به تاریخ تولید درج شده بر روی تایر ها دقت نمایید تا لاستیک های جدیدی را خریداری نمایید. لاستیک های تاریخ گذشته در بازار با قیمت های پایینی عرضه می گردد و افراد ناآگاه این لاستیک ها را تهیه می کنند. اما این لاستیک ها در کوتاه مدت دچار خرابی می شوند زیرا دارای پوسیدگی می باشند.

امروزه انواع بسیاری از لاستیک نانکن را در بازار مشاهده می نماییم . فروشندگان معتبر این محصولات را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسانند زیرا هدف آن ها رضایت مشتریانشان می باشد. فروشگاه تایر ایرانیان از فروشگاه های معتبر در بخش فروش مستقیم لاستیک های برند های مطرح از جمله نانکن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()