ویژگی های کفی تخت خواب:

 در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با کفی تخت توضیح دهیم. باید بدانید که یکی از مهم ترین اجزای تخت خواب یک نفره و دو نفره کفی های تخت می باشد. این وسیله یک صفحه بزرگ با پایه هایی محکم است که زیر تخت قرار می گیرد. شما می ‌توانید روی آن تشک را قرار دهید. به طور کلی کفی های تخت می توانند به چند دسته مختلف از نظر عملکرد و غیره تقسیم شوند. از جمله مهم ترین تمایزی که این وسیله دارد از نظر جنس است. از نظر جنس انواع کفی های تخت چوبی و کفی های تخت فلزی وجود دارند. کفی های تخت فلزی دارای مزیت های بیش تری نسبت به کفی تخت خواب چوبی می باشد. کفی  های تخت فلزی از آن جایی که از فلز آهن تشکیل شده اند دارای مقاومت بسیار خوبی می باشند و توسط ضربه به راحتی شکسته نخواهد شد. از طرف دیگر این کفی ها سر و صدای کم تری نسبت به کفی تخت چوبی دارند. حتما بیشتر افراد در طول زندگی خود یک بار از کفی های تخته چوبی را استفاده کرده اند. برای خرید کفی تخت به سایت مراجعه کنید. 

اگرچه در ابتدای استفاده بسیار معقول و کاربردی به نظر می رسد اما به مرور زمان ممکن است این کفی تخت ها سر و صدای زیادی ایجاد کنند و یا در اثر ضربه شدید شکسته شوند. بیش تر افراد عادت دارند که به یکباره وزن خود را روی تخته ها می اندازند و می خوابند. این امر برای کفی های تخت چوبی اصلاً مناسب نیست زیرا به سرعت فرسوده شده و ایجاد سر و صدای زیادی در حین تکان خوردن روی تخت می نمایند. از نظر قیمت اگر بخواهیم این دو نوع کفی های تخت را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که قیمت کفی تخت فلزی به مراتب گران تر از قیمت کفی های تخته چوبی می باشد. این افزایش قیمت به خاطر مزیت و کاربرد زیاد آن است.

مزیت کفی تخت خواب:

یکی دیگر از تمایز های کفی های تخت جک دار بودن یا نبودن آن ها است. به طوری که شما می توانید در بازار کفی های تخت ساده و کفی های تخت جک دار را مشاهده نمایید. معمولا افراد از مدل ساده آن استفاده می‌ کنند و مدل جک دار سال‌ های اخیر وارد بازار شد. این کفی ها به طوری قرار می گیرند که صفحه روی آن توسط دو جک بسته شده و در صورت باز کردن آن ها صفحه بلند شده و شما می توانید به راحتی وسایل خود را زیر تخت قرار دهید. کفی های تخت جک دار دارای مزیت های بیش تر و همچنین قیمت گران تری نسبت به کفی تخت ساده می باشند. برای خرید محصولات خانگی چوبی به سایت مراجعه کنید. 

از مهم ‌ترین مواردی که در رابطه با کفی های تخت جک دار باید بدانید این است که در حین باز و بسته کردن آن باید دقت کافی را داشته باشید زیرا در صورت شکسته شدن هر یک از جک ها کفی تخت سر و صدایی بسیار زیادی ایجاد می‌ کند. به طوری که شما مجبور به تعمیر فوری یا تعویض آن می باشید. کفی های تخت برای تخت های مختلف، متفاوت هستند. برای مثال باید بدانید که کفی های تخت دو نفره با کفی های تخت یک نفره کاملاً متمایز هستند به طوری که کفی تخت دو نفره، دو تکه بوده اما کفی های تخت یک نفره، یک تکه و یکدست می باشند. ظاهر کفی های تخت جک دار متفاوت و پیچیده تر از کفی تخت چوبی است. کفی های تخت چوبی بسیار ساده هستند و اجزای آن ها تنها یک ورقه بزرگ از جنس نئوپان همراه با پایه های چوبی از جنس چوب درخت های مختلف است. جنس پایه کفی های تخت چوبی باید بسیار محکم باشد زیرا در مقاومت آن تاثیر بسزایی دارد. ظاهر کفی های فلزی و جک دار بسیار پیچیده می باشد اما از نظر عملکرد بسیار خوب و کاربردی هستند.

فروشگاه بهسازان چوب

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()