شارژ کپسول پس از کاهش حجم محتویات کپسول آتش نشانی ضرورت دارد. کپسول آتش نشانی از مهم ترین و پرکاربردترین وسایل خاموش کنندۀ قابل حمل می باشد که امکان استفادۀ آن را در مکان های مختلف فراهم نموده است. در نتیجه زمانیکه از این کپسول ها استفاده می کنید، نیاز است که برای شارژ مجدد کپسول به مراکز تخصصی شارژ کپسول مراجعه نمائید. همانطور که می دانید انواع کپسول آتش نشانی با محتویات متنوع تولید شده اند که امکان استفاده از آنها را در مواجه با موارد مختلف آتش سوزی امکان پذیر ساخته است. در نتیجه می توانید با اطمینان از این نوع کپسول های آتش نشانی برای خاموش کردن آتش های مختلف استفاده نمائید. در حال حاضر امکان ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی چون کپسول های آتش نشانی پودری، گازی، مایع، دی اکسید کربن، آب و گاز، بیورسال و فوم با قیمت مناسب برای افراد مختلف فراهم می باشد. در حاضر امکان ارائه خدمت شارژ کپسول در منطقه های مختلف میسر است.

شارژ فوری کپسول آتش نشانی

امکان شارژ فوری کپسول آتش نشانی در مدت زمان کوتاه 15 دقیقه مطابق با استانداردهای جهانی انجام می گیرد. البته لازم به ذکر است که اجرای شارژ کپسول باید توسط افراد تحصیلکرده و متخصص صورت گیرد. چرا که کپسول های آتش نشانی از نظر کاربردی بسیار حساس هستند. در نتیجه برای اینکه کپسول آتش نشانی خود را مجدداً شارژ کنید بهتر است به مراکز معتبر خدمات دهی شارژ کپسول مراجعه نمائید. برای اینکه از میزان اعتبار خدمات مجموعه اطمینان پیدا کنید، می توانید از کارگاه مجموعه بازدید کنید و نحوۀ عملکرد فرآیند شارژ کپسول را رویت کنید. کپسول های آتش نشانی به شکل استوانه ای هستند که از جنس فلز مستحکم ساخته شده اند که امکان مقاومت بالایی در برابر ضربه های خارجی داشته باشند. اکثر محتویات کپسول های آتش نشانی از آب به همراه مادۀ خفه کننده چون دی اکسید کربن شارژ شده است که در قسمت بالای کپسول اهرم دستگیره مانند به همراه شلنگ خروجی قرار دارد که امکان خروج مواد را با فشار زیاد برای کاربر فراهم می کند.

برای استفاده از کپسول نیاز است که ضامن کپسول کشیده شود و سپس با استفاده از اهرم فشار لازم را برای خروج محتویات کپسول ایجاد نمائید. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با کپسول های آتش نشانی مطرح می باشد، این است که فرد باید از نحوۀ استفاده کردن با آن مطلع باشد. چرا که برای خاموش کردن آتش های مختلف نیاز به پوستیژ خاص و استفاده از کپسول با محتویات مناسب است. لذا هنگام شارژ کپسول های آتش نشانی نیز باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید. برای اطلاع از خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در کرج  به سایت مراجعه کنید. 

شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و کرج

امکان شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و کرج با مراجعه به مراکز خدمات دهی شارژ کپسول آتش نشانی برای شما هموطنان عزیز فراهم می باشد. در نتیجه می توانید برای آنکه از میزان کیفیت خدمات دهی مجموعه اطمینان حاصل نمائید، باید اجازۀ بازدید از کارگاه و همچنین عملکرد پرسنل نسبت به نحوۀ پر کردن کپسول های آتش نشانی داشته باشید. 

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

در حال حاضر امکان شارژ کپسول آتش نشانی در مدت 15 دقیقه برای شما مراجعه کنندۀ عزیز فراهم می باشد. لازم به ذکر است که قیمت شارژ کپسول آتش نشانی بر اساس ضوابط مشخص می شود. حجم محتویات کپسول و نوع مواد محتویات از فاکتورهای مهم تعیین قیمت شارژ کپسول می باشد و می توانید پیش از اینکه حضوری به مجموعه مراجعه نمائید، به صورت تلفنی و یا اینترنتی از هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی مطلع گردید.

یکی از مجموعه های معتبر که در زمینۀ فروش و شارژ انواع کپسول در تهران و کرج فعالیت دارد، مجموعۀ خدمات ایمنی آتش گریز تهران است که دارای کادر پرسنل متخصص در این زمینه می باشد.

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()