مزایا و معایب فروش اقساطی خودرو:

فروش اقساطی خودرو یکی از راه هایی است که شرکت های مختلف خودرو سازی در کشور برای فروش آسانتر خودرو به افرادی که بودجه کمی برای خرید ماشین دارند، می باشد. این شرکت ها به فروش اقساط انواع خودرو هایی می پردازند که تولید می نمایند. خودرو های داخلی دارای انواع مختلف و تیپ های گوناگونی هستند که می توان از آن ها به تیبا، ۲۰۶، پراید، سمند، ۴۰۵، انواع دنا شامل دنا پلاس، معمولی و توربو اشاره نمود. این خودرو ها دارای قیمت ها و کیفیت های مختلفی هستند که هر کدام دارای آپشن هایی می باشند. می توان گفت هر فرد می تواند با مقدار کمی هزینه به عنوان پیش پرداخت خودروی مورد نظر خود، برای خریداری این خودرو ها ثبت نام کند و باید مدتی منتظر بماند تا در قرعه کشی های این شرکت ها، برنده شده و بتواند آن را دریافت نماید. از مزایای فروش اقساطی خودرو می توان به خریداری ماشین با درصد قیمت بسیار پایینی نسبت به قیمت فروش اقساطی خودرو اشاره کرد. زیرا در این روش درصد کمی از مبلغ کل گرفته شده و بقیه آن به صورت اقساطی برای خریدار در خواهد آمد. این نوع فروش اقساطی خودرو برای افرادی مناسب تر است که به دلیل بودجه کم نمی توانند به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند. از مزایای دیگر آن صفر بودن خودرو است که فرد با پرداخت هزینه به صورت قسطی و با کمترین فشاری که از نظر مالی به وی وارد می شود، خودرویی دریافت می کند که از نظر فنی سالم و کامل بوده و کاملا بدون هزینه های تعمیر و هزینه های تعویض قطعات خواهد بود. از مزیت های دیگر این روش این است که با توجه به افزایش قیمت دلار و در نتیجه آن افزایش قیمت خودرو، خودرویی که در نهایت خواهید خرید از نظر قیمتی افزایش می یابد و شما به راحتی از این خرید سود خواهید برد.

معایب فروش اقساطی خودرو:

همان قدر که فروش اقساطی خودرو دارای مزایا است، دارای معایبی نیز می باشد که از آن ها می توان به، به تعویق افتادن زمان تحویل خودرو اشاره نمود که البته این عیوب در کشور ما به وفور دیده شده است و افرادی که از روش فروش اقساطی خودرو نسبت به خرید خودرو اقدام کرده اند، قطع به یقین آن را تجربه خواهند نمود. البته همان طور که گفته شد با وجود گرانی های اخیر کشور خریدن خودرو به یکی از آرزو های هر فردی در کشور تبدیل شده است که تنها راه موجود خرید از همین طریق می باشد.

به همین دلیل این روش هر عیبی هم که داشته باشد می تواند شما را به آرزو های دیرینه برساند. عیب دیگر این روش ها به خصوص برای افرادی که چند سال قبل اقدام به ثبت نام نموده اند این است که کیفیت قطعاتی که قبلا در خودرو ها به کار می رفت از هر نظر بالاتر از کیفیت قطعات خودرو هایی است که جدید ساخته می شود و خریداران ممکن است قبلا که کیفیت ها بالاتر بود قصد خرید آن خودرو ها را داشته اند ولی با گذشت زمان به دلیل پایین آمدن کیفیت قطعات از خرید خود پشیمان شده باشد. البته می توان پایین آمدن کیفیت قطعات را مربوط به تحریم های علیه ایران دانست که باعث شده است شرکت های تولید کننده از قطعات چینی بی کیفیت و یا قطعات داخلی نا مرغوب استفاده کنند.  برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی خودرو های خارجی به سایت مراجعه کنید. 

به همین دلیل خودرو هایی که در سری ها و تیپ های جدیدی تولید می شود ممکن است دارای قطعاتی نبوده و ممکن است از همان ابتدا به تعمیرات و یا تعویض قطعات احتیاج داشته باشند. خرید از مراکز و نمایندگی های فروش اقساطی خودرو می تواند به گونه ای باشد که نسبت به هزینه اول، هزینه بیشتری دریافت نمایند زیرا با گران شدن قطعات خودرو، مسلما قیمت خودرو های تولید شده نیز میزان زیادی افزایش خواهد یافت.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()