بررسی قطعات کوماتسو:

کوماتسو یک کمپانی کاملاً ژاپنی می باشد که در شهر توکیو کار خود را در زمینه تولید انواع ماشینهای سنگین و ابزار آلات و تجهیزات مرتبط با عمران و راهسازی تولید کرد. این شرکت امروزه توانسته است به یکی از غول های تولید کننده این ماشین آلات تبدیل شود. شرکت کوماتسو یک برند کاملا آشنا می باشد که در کشور های مختلف محصولات آن مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت اصلی کوماتسو در خود ژاپن قرار دارد ولی زیر شاخه های آن در کشورهای مختلف برای ارائه خدمات به مشتریان آن تاسیس شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تولید قطعات کوماتسو روی انواع ماشین آلات خود می باشد. در واقع برند کوماتسو این امکان برای کاربرانی که از صنایع این شرکت استفاده می‌کنند فراهم نموده تا بتوانند از نمایندگی ها و شرکت های معتبری این کمپانی که در سراسر جهان وجود دارند قطعات کوماتسو را دریافت نمایند. در ایران بیل مکانیکی و لودر بیشتر توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. از بیل مکانیکی کوماتسو و لودر کوماتسو در زمینه های مختلف راه سازی استفاده میشود. همچنین در ایران نمایندگی هایی وجود دارد که می توان قطعات کوماتسو را با خیال راحت از آن ها تهیه نمود و از اصل بودن آنها مطمئن بود. امروز سودجویان بسیاری قصد دارند که قطعاتی تقلبی و یا قطعات سوخته شده  را تعمیر نمایند و با نام قطعات کوماتسو به مشتریان عرضه نماید. بهتر است برای خرید قطعات کوماتسو به نمایندگی ها و یا شرکتهای معتبری که از سوی کمپانی اصلی که در شهر توکیو قرار دارد معرفی شده‌اند مراجعه نمایید تا دردام سودجویان نیفتید. در واقع زمانی که شما به کمپانی و یا نمایندگی معتبر مراجعه می نماید با صرف یک بار هزینه می توانید دستگاه مورد نظر را تعمیر و راه اندازی نمایید. در صورتی که اگر قطعه به کار برد شده تقلبی باشد باید به صورت مجدد با صرف هزینه دیگر اقدام  به خرید دوباره انجام دهید.

بررسی قطعات کوماتسو در بیل مکانیکی:

در ایران ماشین آلات و تجهیزات برند کوماتسو پس از پایان جنگ تحمیلی وارد شدن و مورد استفاده صاحبان مشاغل قرار گرفتند. از  آن سال ها تا به حال نام این برند توانسته جایگاه خوبی را در مشاغل مختلف ایران کسب نماید. شاید یکی از ویژگی های منحصر به فرد کمپانی کوماتسو این مورد می باشد که می توان به آسانی قطعات کوماتسو را از شرکت ها و نمایندگی های معتبر در ایران خریداری نمود. در واقع اگر حتی در شهر شما نمایندگی این برند وجود نداشته باشد با استفاده از امتیازاتی که این برند برای مشتریان خود قرار داده شما می توانید قطعه مورد نظر را سفارش دهید و درب منزل تحویل نمایید. قطعات کوماتسو اصل دارای بسته بندی و دست نخورده می باشد. در واقع شرکت ها و کمپانی های که در ایران به نمایندگی از طرف کمپانی اصلی وجود دارند مسئول هستند که قطعه  سالم و دست نخورده را به مشتریان خود تحویل دهند. امروزه در بعضی شهرها دیده شده که افراد سودجو اقدام به خرید قطعات سوخته و یا از کار افتاده می نماید. این افراد چون تخصص آنچنانی درباره تعمیر آن قطعه ندارند می توانند به صورت موقت آن را تعمیر نموده با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت کمپانی قصد فروش آن  را داشته باشد. برای اطلاع از فروش قطعات کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

صاحبان مشاغل باید دقت داشته باشند اگر قطعات کوماتسو اصل نباشد ممکن است بعد از مدتی دوباره نیز احتیاج به تعمیر و یا تعویض آن قطعه وجود داشته باشد. پس بهتر است قبل از خرید با کسب اطلاعات نسبت به پیدا نمودن نمایندگی و یا شرکت های اصل که از طرف کمپانی اصلی در ایران قرار دارد اقدام خرید قطعه اصلی نمایند.  در واقع یک بار هزینه کنید و از اصل بودن قطعه خیال راحتی داشته باشید. برند کوماتسو که هر روز سعی در پیشبرد و پیشرفت  صنایع و تجهیزات خود دارد توانسته است در زمینه های دیگر جدایی از راه سازی نیز ماشین آلات و ابزار آلات را به بازار عرضه نماید که جایگاه خوبی توانستند کسب نمایند.

 

 فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()