ویژگی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

برند کوماتسو یک کمپانی در کشور ژاپن می باشد که در زمینه تولید ماشین های سنگین، بیل مکانیکی و بولدوزر توانسته جایگاه خود را در کنار برندهایی نظیر: هپکو، هیوندای ،ولوو و ....قرار دهد. این شرکت همچنین یکی از برترین تولید کنندگان در زمینه‌ی تجهیزات بیل مکانیکی می باشد. قطعات بیل مکانیکی کوماتسو جدایی از کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. قطعات بیل مکانیکی کوماتسو زیر نظر برترین متخصصان و کارشناسانی در این زمینه مهارت دارند طراحی و تولید می شود. امروزه که برندهای گوناگون سعی در تولید قطعات و ماشین آلاتی با امکانات بسیار دارند برند کوماتسو توانسته با راهکارهای نوآورانه سعی در تولید ماشین آلات و ابزاری کند که دارای بهترین کیفیت باشد. شرکت کوماتسو با دانش فنی بسیاری که دارد توانسته در ایران بسیار مورد استقبال قرار گیرد. قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ۷۰ درصد از فروش قطعات این برند را به خود اختصاص می‌دهد. بیل مکانیکی انواع مختلفی دارد و صاحبان مشاغل با توجه به تنوعی که در بازار موجود می باشد می توانند بهترین دستگاه که مرتبط با کارشان میباشد تهیه کنند. برای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت اصلی تولید ماشین آلات مربوط با راهسازی در خود ژاپن وجود دارد اما این برند دارای شرکت های تولیدی و خدماتی در دیگر کشورهای جهان برای سهولت و راحتی کار مشتریان خود می باشد. قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را به آسانی می‌توان از این شرکت‌ها و یا نمایندگی ها تهیه نمود. از جمله این کشورها می‌توان به آمریکا، آلمان، انگلستان ،مکزیک ،چین، تایلند ،هند و....اشاره نمود. همچنین  این برند در ایران نیز دارای نمایندگی هایی می باشد. شرکتهای معتبر با ارائه خدمات در زمینه های مختلف سعی در کسب رتبه امتیاز برای خود می باشد.

بررسی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو مدل pc220

بیل مکانیکی pc220یکی از بهترین و برترین تولیدات برند کوماتسو در زمینه تولید بیل مکانیکی تا به امروز بوده است. در ساخت قطعات این  بیل مکانیکی کوماتسو همه قطعات در حد اعتدال به کار برده می شود. قدرت موتور بیل مکانیکی چیزی حدود ۱۷۳ اسب بخار می باشد. انواع مختلف بیل مکانیکی وزن کاری متفاوتی دارد. قطعات بیل مکانیکی کوماتسو که در این مدل به کار برده شده اند باعث می‌شود که وزن کار قابل تحمل توسط این مکانیکی چیزی حدود ۲۳ تن باشد. این مدلی بیل مکانیکی جزو گروهی چرخ زنجیری می باشد. در کل قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در تمام مدل های آن دارای اجزایی می باشد که در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی اجزای بیل مکانیکی کوماتسو و بیان می‌شود:

دکل و استیک: هر چقدر دکل و استیک بلندتر باشند برای گود برداری های که عمق زیاد دارند و یا لایروبی رودخانه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید.

باکت: از جمله قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می‌توان به باکت آن اشاره نمود. باکت در واقع همان قسمت چنگک مانند بیل می‌باشد که وظیفه بارگیری را به عهده دارد. باکت های مختلف بر حسب مقدار توان خود حجم معینی بارگیری می نماید. در واقع در هنگام حفاری و گود برداری باکت بیل مکانیکی این توانایی را دارد که در هر بار استفاده حجم معینی از بار را جابجا نماید. پس می‌توان از باکت به عنوان قطعه ای که نقش موثری در کارکرد بیل مکانیکی دارد نام برد. باکت ها خود انواع مختلفی دارند. نوع اول آن سنگلاخی می‌باشد. برای باکت این مدل بیل مکانیکی از آلیاژهای فولادی استفاده می‌شود. مدل بعدی باکت مدل کاربری سنگین می باشد. این مدل یک باکت ترکیبی است که قابلیت استفاده در سنگ و خاک را دارد. در نهایت مدل سوم با کیفیت استاندارد می باشد که برای مکان هایی که خاک آن ها گلی ویا روس باشد مناسب است.

کابین گردان: کابین یا اتاقک محلی برای نشستن راننده بیل مکانیکی می باشد. این اتاقک می‌تواند در جهات مختلف بچرخد و این امکان را فراهم می نماید که عملیات حفاری و گود برداری را با دقت بالایی به انجام رساند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()