بررسی ویژگی های دستگاه الپتیکال:

در این مقاله به بررسی دستگاه الپتیکال می‌پردازیم. الپتیکال یا اسکی فضایی در واقع یکی از محبوب ترین وسایل ورزشی در جهت کاهش وزن و لاغری می باشد. با خرید انواع الپتیکال بدن کالری بیشتری می سوزاند وبه تعادل بهتری می رسد. اسکی فضایی از از دو پدال و دو اهرم که قابلیت تنظیم سرعت، مقاومت ،شیب و غیره را دارد تشکیل می شود درهنگام استفاده از این دستگاه بالا رفتن از پله ها، پیاده روی و دویدن برای کاربر شبیه سازی می شود. اگر از دستگاه الپتیکال درست استفاده کنیم می توانیم در مدت زمان ۳۰ دقیقه حدود ۴۰۰ کالری در بدن بسوزانیم. ورزش با این دستگاه نوعی ورزش مقاومتی است که خلاف جهت جاذبه زمین انجام می‌شود و همین امر باعث استحکام بیشتر استخوان‌ها می‌شود که می‌تواند از پوکی استخوان در سنین بالا جلوگیری کند. دستگاه اسکی فضایی انواع مختلفی دارد که برخی دارای بلندگو و حافظه می باشند در نتیجه شما می توانید در حین ورزش به موسیقی مورد علاقه خود را نیز گوش کنید. از دیگر انواع دستگاه های اسکی فضایی مدل های خاصی است و به صورتی طراحی شده‌ اند که بتوان آن ها را در گوشه ها و کنج اتاق جا داد.

برخی یکی دیگر از اسکی های فضایی:

 یکی دیگر از انواع مدل های دستگاه اسکی فضایی مدل فیت دیسک می باشد که می توان بعد از استفاده آن را به راحتی جمع کرد و زیر میز تحریر و یا تخت جا داد. در استفاده از دستگاه الپتیکال ما می توانیم هر دو قسمت بالا تنه و پایین تنه رو به طور کاملاً فعال درگیر کنیم و در عین حال باعث مستحکم کردن و حالت دادن استخوان ها شویم. تاثیر این دستگاه روی عضلات پشت ران و عضلات چهار سر ران نسبت به ورزش های دیگر مثل استفاده از تردمیل استفاده از دوچرخه و یا دویدن بسیار بیشتر می باشد چون در هنگام استفاده از دوچرخه و یا در هنگام دویدن روی عضلات باسن و ماهیچه های ران بیرونی تاثیری صورت نمی پذیرد و در نهایت این قسمت ها نسبت به ماهیچه های پا ضعیف تر باقی می مانند. همانطور که گفته شد دستگاه اسکی فضایی روی قسمت بالاتنه نیز تاثیراتی دارد. ما می توانیم برای دستیابی به مزایای سلامتی حداقل بین ۱۵۰ تا ۷۵ دقیقه تمرین قلبی عروقی در هفته انجام دهیم که باعث افزایش جریان حرکت خون می شود. در نتیجه با افزایش جریان حرکت خون ضربان قلب نیز افزایش پیدا می‌کند که باعث کاهش وزن میشود. یکی دیگر از مزایای ورزش هوازی کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، سکته مغزی و فشار خون می باشد .

بررسی اجزای دستگاه الپتیکال:

  • پدال ها: پدال های این دستگاه باید به گونه ای طراحی شوند که در هنگام استفاده فشاری به پاهای شما وارد نکند چون هرگونه ایجاد فشار روی پاها می‌تواند در هنگام استفاده از الپتیکال تمرکز شمارا برهم بزند.
  • فریم ها: اندازه دستگاه های اسکی فضایی چیزی است که در هنگام خرید بسیار می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. دستگاه های سبک تر، حمل و جابجایی راحت تر دارند و همینطور هزینه کمتر می توان پرداخت کرد اما این دستگاه های کوچک تر می تواند معایبی داشته باشد چون نمی توان برای کاربران سنگین و یا کاربرانی که قد بلند تری دارند استفاده گردد . دستگاه های بزرگ از مواد باکیفیت تر ساخته شده اند که می توانند وزن بیشتری را در مقایسه با دستگاه های کوچکتر تحمل کند.
  • نمایشگر ال ای دی: صفحه نمایش این دستگاه از نوع ال ای دی می باشد که با نور پس زمینه و رنگی که دارد وضوح بیشتر را برای راحت خواندن کاربر ایجاد می کند کاربر می تواند تمرین های خود را بر روی این نمایشگر برنامه ریزی کرده و انجام دهد .همچنین هر دستگاه الپتیکال خود از قبل دارای چندین برنامه ورزشی می باشد که می‌توانید با استفاده از این تمرینات بدن خود را به چالش بکشید.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()