برش لیزر استیل از جمله امکانات پیشرفته ای است که حاصل فناوری نوین بر پایۀ اشعۀ لیزر می باشد. در واقع دستگاه های برش لیزر بر اساس تمرکز لیزر بر روی نقطۀ مشخص شده، حاصل می شود. عملکرد دستگاه برش به طور کلی بر روی عناصر متعددی چون چوب، پلاستیک، کاغذ، پارچه و همچنین فلز قابل اجرا می باشد. امروزه استفاده از خدمات برش لیزر استیل برای برش و حکاکی ورق های فولاد استنلس استیل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع خدمتی که این دستگاه های پیشرفته در صنعت جهانی کرده است، باعث رشد روزافزون اقتصاد در سطح دنیا شده است. با متمرکز کردن نور و یا آب با فشار بالا بر روی اجسام، به راحتی می توان عناصر مختلف را به قطعات مختلف برش داد و یا طرح هایی را بر روی اجسام مختلف فلزی، چوبی و غیره پیاده سازی کرد. انجام پروژه های برش لیزر استیل توسط افراد متخصص و تحصیلکرده انجام می شود چون با استفاده از دستگاه های برش لیزر، حجم زیادی از قطعات فولادی را برش می دهند و در صورت عدم توجه ممکن است قطعات به درستی برش نخورد.  برای اطلاع از   خدمات برش لیزر استیل با کمترین قیمت به سایت مراجعه نمایید. 

سفارش درخواست برش لیزر استیل

در حال حاضر متناسب با حجم کاری خود، می توانید به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت حرفه ای انجام می دهند، سفارش درخواست برش لیزر استیل را برای قطعات فولادی استنلس داشته باشید. با استفاده از چنین دستگاه های پیشرفته که حاصل فناوری نوین می باشند، نقش بسزایی در کیفیت محصولات استیل و همچنین هزینه های مصرفی شما داشته باشد. به همین منظور صنعت گران برای آنکه بتوانند محصولات متنوعی را در مدت زمان کوتاه تولید کنند، از خدمات نوین برش لیزر استیل استفاده می کنند. 

کاربرد عمدۀ برش لیزر استیل در صنایع خودروسازی، ساخت قطعات استیل لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، ساخت قطعات فولادی استیل، ساخت شیرآلات استیل و غیره می باشد. در واقع هر کالای استیل را که تمایل ساختن آن را داشته باشید، می توانید برای برشکاری و یا حکاکی بر روی سطوح ورق استیل، از مزایای دستگاه های برش لیزر استفاده نمائید. در واقع برای انجام برش لیزر به واسطۀ تابش لیزر از خروجی قوی قسمت لیزر، امکان برش دادن قطعات فولادی را فراهم می کند. به قدری توان تابش این لیزر بسیار است که پس از تنظیم برنامۀ دستگاه، امکان برش قطعات استیل با ضخامت بالا را بوجود می آورد. به همین جهت صنعت گران با استفاده از چنین دستگاه هایی توانسته اند، حجم تولید دستگاه های فولادی را افزایش دهند.برای اطلاع از سفارش برش لیزر فلزات از طریق لینک اقدام نمایید. 

خدمات برش لیزر استیل در تهران

خدمات برش لیزر در تهران توسط شرکت هایی که از دستگاه های پیشرفته برش لیزر آلیاژ فولادی برخوردار می باشند، به صورت تضمین شده و با کیفیت امکان پذیر می باشد. با استفاده از دستگاه های برش لیزر، دیگر نیاز نیست نگران تیز شدگی و برنده بودن لبه های قطعات برش خورده باشید. بلکه با استفاده از این دستگاه ها به راحتی می توانید طرح های پیچیده ای را بر روی ورق های فولاد مستحکم استیل پیاده سازی کنید. با توجه به قطر استیل، از مواد اولیۀ مختلفی چون CO2، ND و ND-YAG برای انجام فرآیند لیزر استفاده می شود، در واقع هر کدام از این مواد، دارای کارایی خاص می باشند.

هزینۀ اجرای برش لیزر استیل 

هزینه اجرای برش لیزر استیل در کرج و تهران تقریباً به یک میزان می باشد. در واقع به قطر قطعات استیل و همچنین تعداد و برنامه طراحی برش بستگی دارد. به همین جهت، برای اطلاع از هزینۀ خدمات برش لیزر، نیاز است با کارشناسان فنی مجموعه تماس حاصل نمائید. 

برش لیزر نیک به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در حوزۀ ارائه پروژه های برش لیزر در تهران و کرج فعالیت می کند. 

 

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()