توضیحاتی در مورد لوازم یدکی بیل مکانیکی:

اولین موردی که ممکن است در ذهن خواننده ی متن پیش بیاید، این است که بیل مکانیکی چه نوع وسیله است؟! چه ویژگی هایی دارد؟ ظاهر آن به چه شکل است؟ در ادامه به بررسی موارد ذکر شده خواهیم پرداخت. لوازم یدکی بیل مکانیکی برخلاف تصور عام مردم جزء ماشین آلات محسوب می شود. که تشکیل شده از چرخ، کابین، بازوها و بیل است. این ماشین سوخت مورد نیاز خود را از گازوئیل تامین می کند. قبل از توضیحاتی دیگر برای این وسیله باید دانست که موارد استفاده از آن برای خاک برداری، گود برداری و هم چنین حفاری کردن کارآیی دارد. این وسیله قابلیت نصب لوازمی دیگر مانند چکش را دارد که با نصب آن می توان سنگ ها و دیوار ها را تخریب کرد. البته راهی مناسب برای تخریب دیوار ها و سنگ‌ ها استفاده از مواد منفجره و بمب است، چرا که معمولا دیوارها و سنگ ها بسیار محکم هستند و تخریب کردن آن ها بسیار زمان‌ بر می باشد. اما در مواردی نمی توان از بمب استفاده کرد به همین‌ منظور بر روی بازوهای بیل مکانیکی، چکش نصب کرده و از آن برای تخریب آن ها استفاده می کنیم. برای اطلاع از خرید و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

بیل مکانیکی به دو صورت عرضه می شود و بنا به نیازی که از آن می توان داشت استفاده می شود. این‌ ماشین در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری به بازار عرضه می گردد. باید دانست هر کدام از آن ها یعنی چه بیل مکانیکی لاستیکی، چه بیل مکانیکی زنجیری لوازم یدکی بیل مکانیکی مختص به خود را دارند و به شکل کاملا اختصاصی عمل می کنند. بیل مکانیکی لاستیکی برای استفاده در شهر ها مناسب تر است. زیرا صدمه ای به سطح خیابان ها و شهر ها وارد نمی کند و آن به دلیل آج هایی است که نسبتا عمیق هستند و در لاستیک استفاده شده اند. اما بیل مکانیکی زنجیری برای سطوح شیب دار مناسب تر است به دلیل اینکه میزان اصطکاک چرخ و زمین بالا است.

انواع لوازم یدکی‌ بیل مکانیکی موجود‌ در بازار:

منظور از انواع لوازم‌ یدکی بیل مکانیکی بیشتر در مورد برند و شرکت تولید کننده ی آن ها می باشد. اما ممکن است برخی قطعات و لوازم در این ماشین آلات با یکدیگر متفاوت باشند. کمپانی هایی که از این ماشین آلات تولید و عرضه می کنند عبارتند از: کوماتسو، و ولوو، هپکو، هیوندا، هیتاچی، دوسان، لیبهر، کاترپیلار، کیس، کوبلکو، زوم ‌لاین، سانوارد، هیدرومک و .. که کمپانی و شرکت های متعددی هستند که از این نوع از ماشین آلات تولید می کنند. کمپانی های نام برده تنها بخش کوچکی از شرکت هایی است که از این نوع وسیله تولید می کنند. برای خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کاترپیلار به سایت شرکت ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید. 

زمانی که یک قطعه از قطعات این ماشین خراب می شود باید کاملا آن قطعه را با یک قطعه نو تعویض کرد. چرا که در صورت تعویض نکردن این قطعه آسیب های بسیار بیشتری به ماشین وارد می کند و موجب هزینه های بسیار زیاد و سنگین می شود. برای خرید لوازم‌ یدکی بیل مکانیکی شرکت هایی هستند که هم به شکل حضوری و هم به طریق اینترنتی قطعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند. اما باید توجه کرد که آن شرکتی که قطعات خود را از آن‌ تهیه می کنید، قطعات تقلبی به شما عرضه نکند. و باید از ضمانت نامه و گارانتی برخوردار باشد که بتوان با اطمینان خاطر خرید کرد. باید در نظر داشت که قطعات به کار رفته در این نوع از ماشین آلات نسبتا گران هستند اما دوره ی مصرف بسیار طولانی و کاربردی دارند. در صورتی که مجبور به تعویض قطعه ای از قطعات این‌ ماشین شدید اطمینان حاصل کنید که قطعه خریداری شده کیفیت بالایی داشته باشد، در غیر این صورت مجبور به تعویض زود به زود قطعه می شوید که این کار علاوه بر اتلاف وقت، اتلاف هزینه های بسیار سنگین را به دنبال دارد.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()