اسید سولفوریک از مهم ترین مواد شیمیایی است که مصارف گسترده صنعتی و آزمایشگاهی دارد. این محلول به همین دلیل است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و به عنوان مواد اولیۀ پایه شیمیایی محسوب می شود. خرید و فروش اسید سولفوریک به عنوان محلول قوی اسیدی و خورنده در صنایع مختلف صورت می پذیرد. این ماده به صورت محلول مایع است که در بسته بندی های قوطی پلاستیکی به بازار عرضه می شود چون محلول اسید سولفوریک نسبت به پلاستیک اکسیداسیون ندارد. این مادۀ بسیار قوی است که از طبقه بندی مواد معدنی و اکسیدی است. در واقع این نوع سولفوریک اسید بسیار گرمازا می باشد و به راحتی با هر درصدی در آب حل می شود و واکنش فوق العاده ای را از خود برجای می گذارد. همچنین جوهر گوگرد نیز قابلیت ایجاد باران اسیدی را دارد و به راحتی بر روی فلزات واکنش پذیر می باشد و با توجه به افزایش دما، میزان واکنش پذیری ماده اسید سولفوریک نیز بیشتر می شود. این مادۀ اسیدی از جمله مواد خطرناک موجود در جهان می باشد که همواره نسبت به نگهداری و مراقبت از آن توجه ویژه ای می شود.برای اطلاع از قیمت فروش اسید سولفوریک  از طرق لینک مراجعه کنید. 

فروش اسید سولفوریک 98 درصد

فروش اسید سولفوریک 98 درصد در مصارف صنعتی و هم آزمایشگاهی می باشد. این محلول خطرناک، هر چه میزان خلوص بالایی داشته باشد، طبیعتاً واکنش پذیری بیشتری خواهد داشت و نیاز به حفظ و نگهداری بالا دارد. مادۀ سولفوریک کاربرد گسترده ای در مصارف مختلفی چون صنعت تولید رنگ و چسب، تولید مواد شوینده، صنعت خودروسازی، صنعت ساخت تجهیزات صنعتی و کشتیرانی، تهیه کود کشاورزی، تولید سوخت موشک، چرم سازی، تولید باطری خودرو، تمیز کردن سطوح فلزی، پالایش های فرآورده نفتی و غیره دارد. به همین دلیل کسب دانش در رابطه با کاربری این محلول شیمیایی، به شما این آگاهی را می دهد که به هنگام مشاهدۀ این محلول در میان وسایل، نیاز به رعایت حفظ نگات ایمنی را دارد. چرا که محلول اسید سولفوریک به عنوان اسید بسیار قدرتمند محسوب می شود و خوردن اشتباهی آن، موجب وارد آمدن آسیب های شدید و دائمی در دهان و مجرای گوارش می شود. همچنین تنفس گاز مادۀ اسید سولفوریک، حتی برای مدت زمان کوتاهی، می تواند مشکلات تنفسی شدیدی را بوجود آورد. لازم به ذکر است که هنگام مواجه قطراتی از محلول اسیدی، نیاز است که محل تماس با آب فراوان شستشو داده شود و از محلول بی کربنات سدیم بر روی محل تماس مالیده شود.

خرید اسید سولفوریک صنعتی و آزمایشگاهی

خرید اسید سولفوریک صنعتی و آزمایشگاهی به عنوان یکی از ماده های پرکاربرد است که نقش تعیین کننده ای در رشد صنعت جهان داشته و تا کنون مورد استفاده قرار گرفته می شود. لازم به ذکر است که حدود بالغ بر 60 درصد مصارف محلول اسید سولفوریک برای تولیدات کود شیمیایی به کار برده می شود. در واقع مادۀ اسید سولفوریک در ساخت کود سوپر فسفات نرمال به عنوان یکی از مهمترین مواد اولیه به سنگ فسفات اضافه می شود. البته جوهر گوگر مصارف صنعتی و معدنی قابل توجهی در جهان دارد و در ساخت بسیاری از مواد مصرف می شود. برای خرید اسید های صنعتی و آزمایشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

خرید اسید سولفوریک ارزان

خرید اسید سولفوریک ارزان در بسته بندی های پلاستیکی با حجم های مختلف بر حسب لیتر عرضه می شود. البته این محلول با درصدهای خلوص متفاوت، متناسب با کاربری صنعتی و آزمایشگاهی به فروش می رسد. در حال حاضر با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی فروش اسید سولفوریک در فضای اینترنتی، امکان خرید آنلاین و درخواست سفارش خرید اینترنتی اسید سولفوریک برای تمام مشتریان محترم فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی از جمله فروشگاه های پیشگام در حوزۀ فروش اینترنتی محلول اسید سولفوریک صنعتی و آزمایشگاهی در تهران فعالیت خود را به صورت حرفه ای ادامه می دهد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()