جاروبرقی ها از لوازم بسیار مهم در هر منزلی می باشند. این وسیله به دلیل این که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد . پاکت جاروبرقی یکی از وسیله های مورد نیاز برای جاروبرقی ها می باشد. زمانی که شما جارو می کشید ، گرد و غبار به داخل کیسه ی جاروبرقی انتقال پیدا می کند.

انواع پاکت جاروبرقی

جارو برقی ها به دلیل تفاوتشان دارای کیسه های متفاوتی نیز می باشند. پاکت های جاروبرقی در حالت کلی دارای دو نوع پاکت دائمی و پاکت یکبار مصرف می باشند. پاکت های دائمی جاروبرقی از جنس بسیار بادوام ساخته می شوند که معمولا از پارچه می باشند. این پاکت ها به طور دائم در جاروبرقی قرار می گیرند و در زمان پر شدن باید آن را خالی و تمیز کرد. پاکت های یکبار مصرف جاروبرقی پس از پر شدن نیاز به خالی کردن ندارند و دور انداخته می شوند، این پاکت ها قیمت ارزانی دارند و کار کردن با آن ها بسیار راحت تر و تمیز تر می باشد. برای خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی به سایت مراجعه کنید.

امروزه به دلیل گرایش افراد به راحتی و همین طور مشغله های زندگی ، افراد از پاکت جاروبرقی یکبارمصرف بیشتر استقبال می کنند. همین طور به دلیل بهداشتی بودن و قیمت ارزان این پاکت ها ، بسیاری از افراد به استفاده از این پاکت روی آورده اند. پاکت های جاروبرقی از 5 تا 125 سانتی متر در بازار موجود هستند. پاکت های جاروبرقی دارای انواع یک لایه، دولایه، سه لایه و چهارلایه می باشند که برخی از آن ها دارای وسیله ای به نام میکروفیلتر می باشد. وجود میکروفیلتر در جاروبرقی ها باعث می شود که از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری شود. میکروفیلتر ها معمولا بیشتر از پاکت ها قابلیت استفاده دارند و با هر خرید پاکت جاروبرقی نیازی به خرید میکروفیلتر ندارید و در هر چهار بار خرید می توانید میکروفیلتر خود را تعویض کنید.

زمان تعویض پاکت جاروبرقی

برای تعویض پاکت جاروبرقی باید به آن دقت کنید تا به موقع تعویض گردد. برای تعویض هیچ گاه نگذارید که تا آخر پر شود و زمانی که کاملا پر نشده آن را عوض کنید زیرا زمانی که پاکت های جاروبرقی  پر شوند مکش جاروبرقی کمتر شده و می تواند به موتور دستگاه صدمه وارد کند. برای اینکه بتوانید بهتر از پاکت ها استفاده کنید قبل از پر شدن پاکت های جاروبرقی پاکت اضافی خریداری کنید.  برای خرید پاکت جاروبرقی ال جی بادوام به سایت مراجعه کنید.

برای خرید پاکت های جاروبرقی با توجه به برند و نوع جاروبرقی می توانید آن را تهیه نمایید. توجه داشته باشید کیسه هایی که دارای لایه های بیشتری است از نفوذ گرد و خاک به داخل جاروبرقی جلوگیری می کند. زمان تعویض پاکت جاروبرقی بستگی به استفاده ی شما از جاروبرقی دارد. در برخی از خانه ها که تعداد افراد بیشتر است و یا افرادی که دارای فرزند کوچک هستند استفاده از جاروبرقی افزایش پیدا می کند و پاکت جاروبرقی نیز زودتر پر می شوند اما معمولا در حدود دو ماه پاکت پر می شود.

استفاده از پاکت های دائمی بسیار سخت بوده و شما مجبور هستید هر بار این پاکت ها را خالی و تمیز کنید اما با استفاده از پاکت های یکبار مصرف در زمان پر شدن با گذاشتن درپوش آن می توانید آن را از جاروبرقی خارج کرده و دور بیندازید و بسیار بهداشتی عمل کنید.

فروش پاکت جاروبرقی در فروشگاه های مخصوص لوازم جاروبرقی انجام می گیرد. این فروشگاه ها قیمت های مختلفی را برای پاکت های جاروبرقی در نظر می گیرند. فروشگاه همتا از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع پاکت های جاروبرقی می باشد. این فروشگاه توانسته با فروش مستقیم محصولاتش قیمت های بسیار مناسبی را برای آن ها در نظر بگیرد.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()