خرید لاستیک به عنوان یکی از اجزاء اصلی خودرو محسوب می شود که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. عملکرد خودرو بر اساس لاستیک های خودرو نیز سنجیده می شود، در واقع متناسب با شرایط محیطی و آب و هوایی نیاز است که خرید مناسب ترین لاستیک را مطابق با آن شرایط جوی خریداری نمائید. به عنوان مثال برای مناطق آب و هوای شمال که میزان بارندگی فصلی و غیره بیشتر می باشد، به طبع نیاز به تهیۀ لاستیک های باریک است که دارای توان قدرتی اندک باشند. در حال حاضر خرید لاستیک چهار فصل برای عموم مردم پیشنهاد می شود چون قابلیت استفاده از این تایر را در تمام شرایط آب و هوایی ساده می کند. لیکن افرادی که مدت زمان طولانی در مناطق آب و هوایی زمستانی و یا تابستانی زندگی می کنند، بهتر است تجربۀ خرید لاستیک های فصلی را داشته باشند تا بیشتر سازگار باشد.

سرعت مجاز، سایز لاستیک که شامل پهنا، نسبت ارتفاع دیواره، رادیال و قطر رینگ، بار مجاز، تاریخ تولید تایر، میزان حداکثر فشار باد هنگام خرید تایر، میزان مقاومت حرارتی، سطح چسبندگی به جاده، میزان ساییدگی و ترکیبات مواد اولیۀ لاستیک از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید لاستیک سواری، شاسی بلند، کشاورزی و صنعتی باید در نظر داشته باشید، ضمن آنکه تمام این موارد بر روی تایر با حروف و اعداد مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت اینترنتی، دانش خود را بهبود ببخشید تا قادر به تشخیص تایر تاریخ گذشته از مدت دار باشید. همواره خرید لاستیک مقاوم و ارزان ، نیاز به کسب دانش و همچنین تجربه دارد تا قادر به تشخیص هر کدام از این موارد باشید.

خرید انواع لاستیک

خرید انواع لاستیک برای تمام متقاضیان فراهم می باشد. هنگام خرید هر نوع تایر، نیاز است که جنبه های مختلف کاربردی و ظاهری لاستیک مورد بررسی قرار گرفته شود تا نتیجۀ نهایی مورد دلخواه شما واقع شود. اگر دارای سابقه خرید تایر برای خودرو خود می باشید، به طبع نشانه های حک شده بر روی لاستیک را مشاهده نموده اید امّا اگر مبتدی در این خرید می باشید، می توانید از تجربیات افراد متخصص استفاده کنید و نسبت به اعداد و حروف حکاکی شده بر روی لاستیک دانش خود را افزایش دهید. در ادامۀ مقاله تلاش داریم تا شما را نسبت به برخی از نشانه های موجود بر روی تایر آشنا سازیم.

خرید و فروش لاستیک با کیفیت

زمانی می توانید بگویید که خرید و فروش لاستیک با کیفیت را انجام داده اید که تمام مشخصات مندرج بر روی تایر را بررسی کرده باشید. توجه به اعدادی که میزان سایش لاستیک را مشخ می کند به شما کمک می کند تا بدانید این نوع تایر نسبت به چه میزان فشار و برخورد با سطح، می تواند سطح دانسیتۀ خود را حفظ کند و با مشکل پارگی و پنچر شدن دیرتر مواجه شود. هنگام خرید تایر باید چنین نکاتی را در نظر داشته باشید و برند معتبر و تضمین شده ای را خریداری نمائید. توجه داشته باشید که لاستیک ها به هیچ عنوان دارای رینگ های زنگ زده، تاب دار و پوسیده نباشد چون آسیب جدی به تایر وارد می کند.برای خرید اینترنتی لاستیک ایرانی به سایت مراجعه کنید. 

خرید لاستیک ارزان

خرید لاستیک ارزان برای افرادی که به دنبال تهیه تایر می باشند، محیا می باشد. بر اساس تعدد برند و مدل های مختلف تایر در سراسر جهان، امکان خرید تایر با قیمت ارزان برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. تنها توجه داشته باشید که پیش از خرید تایر، نسبت به تمام جوانب توجه لازم را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ خرید و فروش لاستیک در تهران فعالیت خود را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()