بررسی گارانتی و سایز محصول لاستیک بارز205/60R 14  گل p624:

شرکت بارز از شرکت های نام و نشان دار مطرح کشور است. محصولات شرکت لاستیک بارز در بین مردم‌ شناخته شده و دارای اعتبار بسیار بالایی است که آن را مدیون کیفیت بسیار خوب و کاربردی محصولات خود و از همه مهم تر اعتماد مردم به برند خود می داند. همانطور که می دانید هر شرکت صنعتی یا برند، گونه ها و محصولات متنوع و متفاوتی دارد که گروه صنعتی بارز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از محصولات شرکت لاستیک بارز ، لاستیک05/60R 14 2 گل p624 می باشد. برای آگاهی درباره این محصول به ادامه مطلب می پردازیم. گارانتی شرکتی مسئله ای است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد، و معمولا عموم مردم هنگام مراجعه برای خرید هر محصولی که مورد نیاز آن ها است پرس و جو می کنند و یا از شرکت و برند مربوطه، درباره خدمات و گارانتی وسیله مورد نظر حتما سوال می پرسند. نکته مهم این است که شرکت لاستیک بارز برای تمامی محصولات خود گارانتی شرکتی در نظر گرفته است، که این نوع گارانتی از نوع گارانتی های شرکتی معتبر می باشد. این محصول هم، مانند تمامی محصولات دیگر این شرکت از این ویژگی ممتاز برخوردار بوده و سعی بر رضایت مشتریان خود در هر عرصه و زمانی دارد. این محصول از تولیدات داخلی است و همان طور که ذکر شد شرکت تولید کننده محصول لاستیک 05/60R 14 گل p624 شرکت لاستیک بارز است. محصول ذکر شده به نوعی، از تولیدات جدید این‌ شرکت است که سال تولید آن سال ۲۰۲۰ میلادی است. سایز کار شده در محصول سایزی است که استاندارد های لازم را دارد و از هر نظر محصولی با کیفیت است که در ادامه به ویژگی های فنی آن می پردازیم.

ویژگی‌ ها و خصوصیات فنی و ظاهری لاستیک بارز205/60R 14  گل p624:

سایز به کار گرفته شده در محصول 05/60R 142 می باشد و طرح گل آن p624 است. به غیر از داشتن گارانتی معتبر شرکتی، این‌ محصول از ویژگی هایی برخوردار است، که از این ویژگی ها می توان به داشتن تیوبلس اشاره کرد. سرعتی که برای این نوع از لاستیک در نظر گرفته شده است که موجب آسیب دیدن به لاستیک نمی شود حداکثر ۲۱۰ کیلومتر است. یعنی اینکه شاخص سرعت برای لاستیک بارز  مجاز به حداکثر سرعت، یعنی ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. به طوری این شاخص سرعت برای این نوع از لاستیک H است. وزنی که هر یک از لاستیک بارز205/60R 14  گل p624 می تواند متحمل شود ۵۶۰ کیلو می باشد. این به این معنی است که شاخص بار یا همان وزنی که هر حلقه از این محصول و این نوع از لاستیک توانایی تحمل دارد ۵۶۰ کیلو گرم است. مانند دیگر لاستیک ها قابلیت استفاده در هر دو نوع محور یعنی هم محور جلویی و هم محور عقبی را دارا است. رنگ دیواره به کار رفته در محصول رنگ مشکی است که معمولا در اکثر لاستیک ها از همین رنگ استفاده می شود. این محصول از داشتن ران فلت محروم‌ بوده و فاقد آن‌ است. از ویژگی های خاص و فنی تایر باید به پهنا یا عرض محصول که برابر با ۲۰۵ میلی متر است اشاره کرد. هم چنین این محصول ۱۲۳ میلی متر فاق یا ارتفاع دیواره دارد و از قطر رینگ ۱۴ اینچی برخوردار بوده و هم چنین ارتفاع تایر این‌ محصول برابر با ۶۰۲ میلی متر است.

از دیگر ویژگی های کاربردی این لاستیک ها باید به کاربردی بودن آن در تمامی فصول یعنی ۴ فصل اشاره کرد. قیمت هر حلقه از لاستیک205/60R 14  گل p624 حدودا ششصد و بیست و پنج هزار تومان می باشد. که با توجه به مشخصات خیلی با کیفیتی که دارا است قیمت فوق العاده استثنایی را برای آن مد نظر گرفته اند. و در آخر با توجه به مشخصات اجمالی و کلی که درباره ی محصول نام برده بیان شد؛ این محصول از کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردار است و دارای گارانتی نیز می باشد.

تماس با ما

تلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

 پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()