کاغذ دیواری یکی از محصولات دیوارپوش محبوب در سراسر جهان می باشد. از گذشته های دور، نصب انواع کاغذ دیواری را بر روی دیوار خانه های اشراف و ثروتمندان می توان مشاهده نمود، چرا که در ابتدا تنها افراد متمول قادر به خرید کاغذ دیواری لاکچری بودند و اقشار متوسط جامعه امکان بهره مندی از این محصول را نداشتند. با گذشت زمان، صنعت دستگاه های چاپ دچار تغییر و تحول شد و این مسئله بر روی افزایش تنوع طرح و بهبود کیفیت متریال اولیۀ کاغذ چاپ کاغذ دیواری تأثیر مثبت گذاشت. در نتیجه با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال، امکان چاپ انواع کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن در طرح و رنگبندی های متنوع محیا شد. به این ترتیب امکان خرید این محصول در برای تمام اقشار جامعه اعم از قشر متوسط جامعه فراهم شد و آنها نیز می توانستند از زیبایی و مزایای متعدد این محصول دکوراتیو در جهت ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده نمایند.

خرید بهترین کاغذ دیواری

خرید بهترین کاغذ دیواری از نظر افراد مختلف، متفاوت می باشد چون علاوه بر آنکه کیفیت جنس این محصول باید مرغوب و دارای طول عمر بالا باشد، متناسب با سلایق شخصی طرح و رنگبندی آن نیز تأثیرگذار می باشد. بنابراین عموم مردم بر اساس سبک مورد دلخواه خود، تصمیم به خرید کاغذ دیواری pvc می کنند تا بدین منظور بتوانند از قابلیت شستشوی آنها نیز استفاده نمایند. امروزه صنعت چاپ محصولات کاغذ دیواری پیشرفت کرده است و شاهد فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی با طرح هایی زیبا و جذاب می باشیم. در واقع با استفاده از دستگاه های چاپ مدرن دیجیتال امکان تبدیل تصاویر و عکس به چاپ کاغذ دیواری میسر می باشد. بنابراین تصاویر بسیار خلاقانه ای را می توانید بر روی دیوارها مشاهده نمائید که حاصل این تکنولوژی دیجیتال می باشند.

همانطور که می دانید این صنعت از دوران باستان قدیم چین گرفته شده است، که در ابتدا با چسباندن ورقه های کیسه برنج بر روی دیوار، این ایده خلاقانه بوجود آمد. سپس با نشر این امکان، با نقاشی بر روی کاغذهای نصب شده بر روی دیوار، تحول چشمگیری در نشر چاپ کاغذ دیواری بوجود آمد. با نصب والپیپر بر روی سطوح دیوار، جنبه های مختلف طراحی دکوراسیون به نظر بیننده جذاب و خلاقانه رسید. به همین دلیل پس از استقبال فراوان از این محصول تزئیناتی، تولیدکنندگان این محصول در صدد افزایش طرح و تنوع در مدل های چاپ آن برآمدند که منجربه چاپ انواع کاغذ دیواری مدل پارچه ای، کاغذ دیواری های سه بعدی ، کاغذ دیواری پی وی سی، کاغذ دیواری طرح سه بعدی و ... شد.

فروش کاغذ دیواری با قیمت ارزان

فروش کاغذ دیواری با قیمت ارزان بر اساس نشر این محصول و همچنین وجود تنوع طرح این مدل دیوارپوش می باشد. خوشبختانه با استفاده از روش های خلاقانه در طراحی دیوارپوش کاغذ دیواری، طراحی دکوراسیون ساختمان دچار تغییر و تحول زیبا و جذاب قرار گرفته است و در نتیجۀ آن شاهد رشد صنعت طراحی دکوراسیون داخلی می باشیم. امروزه خیلی از ملک ها هستند که خرید و فروش و یا سالیانه اجاره و رهن داده می شوند که نقش زیبایی بصری نمای دکوراسیون از اهمیت بالا برخوردار می باشد. بنابراین مالک ساختمان به راحتی می تواند با استفادۀ هوشمندانه از محصولات دکوراتیو موجود در بازار، بر زیبایی دکوراسیون و همچنین ترمیم بخش های معیوب دیوار بپردازند. در واقع با نصب انواع کاغذ دیواری بر روی دیوار، می توانید حتی ابعاد فضای داخلی را تحت تأثیر قرار داده و به نوعی با انتخاب رنگ و طرح مناسب، اتاق و یا سالن پذیرایی را  بزرگ تر از حد معمول نمایند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران و شهرستان فعالیت دارد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()