پارکت از دیگر کالاهای تزئینی است که برای پوشش کف ساختمان به کار برده می شوند. پارکت ها را از قدیم الایام به عنوان کفپوش و در برخی از موارد بر روی دیوار نصب می نمودند. در حال حاضر کاربرد عمدۀ پارکت ها در جهت کفپو ساختمان می باشد. پارکت لمینت و پارکت چوبی از انواع این کالا محسوب می شوند که شامل طرح و رنگ بندی های متنوع و جذاب می باشند. با گذشت زمان و ارتقاء کیفیت محصولات دکوراتیو نیز بهتر از گذشته ساخته شدند و این مسئله موجب استقبال فراوان از طرف مشتریان شد. به همین منظور در حال حاضر شاهد رشد روز افزون طرح های پارکت لمینت در بازار می باشیم. پارکت لمینت به دلیل اینکه نسبت به رطوبت و نفوذ آب دارای مقاومت بالایی می باشند و در عین حال نسبت به پارکت های چوبی دارای قیمت ارزان تری می باشند، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

خرید انواع پارکت

خرید انواع پارکت در طرح های مدرن و کلاسیک را می توان در سراسر دنیا مشاهده نمود. افراد مختلف دارای سلایق متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. به همین دلیل تولیدکنندگان برای تنوع بخشیدن به محصولات پارکت، تصمیم به ساخت انواع پارکت با جدیدترین طرح ها نموده اند که مورد پسند عموم مردم قرار گرفته شوند. تغییر در دکوراسیون و نصب جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی می تواند آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان آورد و در نتیجۀ آن کار کردن در امور روزمره را برای شما ساده تر از گذشته نماید. خرید پارکت نیز یکی از این گزینه ها محسوب می شود چون بسیار نرم و راحت می باشد که در نتیجۀ آن بدون دمپایی نیز می توانند بر روی سطوح کفپوش پارکت قدم بگذارند و احساس راحتی داشته باشند. همچنین استفاده از پارکت لمینت ضد آب برای کف آشپزخانه، سالن های ورزشی و استخر کمک می کند که راحت تر از گذشته سطوح کف را تمیز نگه داشت و در عین حال زیبایی منحصربفرد خود را نیز حفظ نماید.

طراحی نقوش کفپوش پارکت به نحوی است که شامل طرح های زیبا و جذاب می باشند که از نقوش طبیعی درختان الهام گرفته اند. به همین منظور است که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. پارکت  را نه تنها برای تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، بلکه برای ساختمان های اداری و تجاری نیز به کار برده می شوند. تنوع طرح و رنگبندی پارکت های لمینت آنچنان متنوع می باشد که زیبا و جذابیت بسیاری از میان انواع کفپوش رایج در بازار دارد.

فروش پارکت لمینت

فروش پارکت لمینت نسبت به پارکت چوبی طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد چون دارای قیمت ارزان و کیفیت عالی می باشند، ضمن آنکه دارای خاصیت ضد آب می باشند و در نتیجۀ آن دارای استحکام بالایی می باشند. هنگام خرید و فروش پارکت، باید در نظر داشته باشید که طرح آن تناسب و هارمونی لازم را با دیگر لوازم دکوراتیو سالن و اتاق داشته باشد. سپس مشخصات فنی آنها را در نظر داشته باشید که از مقاومت لازم برخوردار باشند. در نهایت خواهید دید که آنچه انتخاب نموده اید، بسیار زیبا و مورد پسند شما واقع شده است.

قیمت خرید پارکت

قیمت خرید پارکت به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. با توجه به طرح، کلاس استاندارد سایش و ابعاد آنها، می توان بیان کرد که با یکدیگر تفاوت قیمت دارند. البته نیاز به ذکر است که امروزه تنوع محصولات پارکت بسیار متعدد می باشد و این مسئله موجب شده تا علاقه مندان انواع پارکت با قیمت ارزان و کیفیت عالی بهره مند شوند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس که در زمینۀ فروش محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد، در حال حاضر با راه اندازی وب سایت رسمی، امکان خرید آنلاین انواع پارکت را برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()