گارانتی دستگاه  پول شمار

شما هر دستگاهی را که خریداری می کنید باید به گارانتی آن توجه بسیار زیادی داشته باشد. بنابراین دقت داشته باشید که زمان خریداری پول شمار این دستگاه گارانتی داشته باشد. در صورتی که دستگاه اسکناس شمار شما دارای گارانتی معتبری نباشد، زمانی که دستگاه با ایراد مواجه شود نمی توانید آن را تعمیر کنید و یا برای تعمیر آن باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت نمایید. دهانه کشش دستگاه پول شمار یکی از مهمترین قسمت های آن می باشد که باید به طور دائم آن را مورد بررسی قرار دهید تا در صورتی که دچار ایراد شد سریعا آن را تعمیر کنید. برخی از دستگاه های اسکناس شمار که خارجی هستند و از کشورهای خارجی وارد می شوند بدون شک کیفیت بسیار عالی دارد، ولی باید بدانید که زمان تعویض قطعات آن یا باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید و یا اینکه آن قطعه را اصلا پیدا نمی کنید.

ضمانت خرید دستگاه پول شمار :

زمانی که شما قصد خرید انواع دستگاه پول شمار را دارید باید به خوبی گارانتی آن را مورد بررسی قرار دهید. بر همین اساس بهتر است این دستگاه را از فروشگاه هایی که معتبر هستند خریداری کنید، چرا که در این صورت خیالتان راحت است می توانید از خدمات و گارانتی محصول استفاده کنید. فروشگاه های اینترنتی که این محصول را به فروش می رسانند هم باید معتبر باشند.

در صورتی که شما زمان خرید گارانتی معتبر این دستگاه را دریافت نکردید بهتر است آن را خریداری ننمایید. چرا که این دستگاه در بسیاری از موارد امکان دارد به که به تعمیر و یا تعویض قطعات نیاز داشته باشد، بنابراین اگر بدون گارانتی باشد بدون شک باید هزینه زیادی برای تعمیر آن پرداخت کنید. برای خرید دستگاه اسکناس شمار می توانید با افرادی که در زمینه شناخت این محصول آشنایی دارند مشورت کنید تا بهترین مدل را به شما معرفی کنند.

قیمت دستگاه  پول شمار

قیمت هر یک از انواع پول شمار که شما می خواهید خریداری کنید متنوع می باشد. در واقع تنوعی که بین قیمت های این دستگاه وجود دارد به دلیل ویژگی های مختلف آن می باشد و شما زمان خرید باید به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید. دقت داشته باشید که نیازهای خود را به این دستگاه زمان خرید به خوبی بررسی کنید و یکی از آنها را که با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارد خریداری نمایید. دستگاه پول شمار دو مدل دارد که یکی از آنها را می توانید روی میز قرار دهید و دیگری به صورت ایستاده می باشد که بیشتر در بانک ها می توانید آن را مشاهده کنید. دستگاه های رومیزی برای افرادی که فروشگاه دارند بسیار عالی و مناسب می باشد، که البته هر یک از انواع آن قیمت متنوعی دارد. برای خرید دستگاه اسکناس شمار بهتر است اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین آن را خریداری کنید.

هزینه خریداری دستگاه پول شمار :

دستگاه اسکناس شمار ایرانی و خارجی زیادی در بازار به فروش می رسد که هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشند. شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از انواع برندهای پول شمار نظیر پول شمار های سایان ، نیکیتا ، پارا ، مکث و غیره را خریداری کرده و در مکان مورد نظر خود قرار دهید. بدون شک قیمت دستگاه هایی که خارجی هستند بیشتر است و شما برای خرید آن باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید.

برخی از انواع مدل های ایرانی دستگاه اسکناس شمار کاربرد زیادی دارد و بسیاری از فروشگاه ها و بانک ها آنها را خریداری می کنند. قیمت دستگاه های ایرانی مناسب تر است و اگر شما نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید دستگاه اسکناس شمار پرداخت کنید می توانید نوع ایرانی آن را انتخاب کنید. همچنین باید بدانید نوع ایرانی دستگاه اسکناس شمار گارانتی معتبری دارد.

 

اطلاعات تماس و آدرس

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

خط اختصاصی ← 02180808081

تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712

تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()