عروسک از مهمترین وسایل بازی کودکان می باشد، که قدمتی تاریخی دارد، و می توان گفت کودکان با استفاده از آن ها رشد فکری و عاطفی پیدا می کنند، و با بازی کردن با آن ها به آرامش می رسند، و هیجانات و اضطراب خود را تخلیه می کنند. پارچه، چوب، سرامیک، پولیش و پلاستیک از جمله متریالی هستند که در ساخت و تولید این نوع از اسباب بازی ها به کار می رود، و مانند دیگر محصولات تولیدی استفاده از هرکدام از آن ها در قیمت عروسک بسیار موثر است، برای مثال قیمت عروسک های سرامیکی و یا پارچه ای نسبت به دیگر عروسک ها قدری بالاتر است. برخی از این نوع اسباب بازی ها دارای یک دستگاه پخش صدای کوچک هستند، که برخی صداهای از پیش ثبت شده را برای کودکان پخش می کند. محبوبیت این نوع از اسباب بازی ها به حدی است، که حتی با ورود انواع بازی های کامپیوتری و الکترونیک بازهم  از علاقه کودکان به عروسک هایشان کم نشده است، و همچنان این محصول در صدر اسباب بازی های محبوب قرار دارد. برای خرید اینترنتی عروسک ارزان به سایت مراجعه کنید. 

در هنگام خرید عروسک باید به خصوصیات و علایق کودکان توجهنمود، و نظر آن ها را در این مورد جویا شد، زیرا کودکان اغلب علاقه دارند، عروسک های شخصیت های کارتونی را خریداری نمایند، زیرا داستان زندگی آن ها را می دانند و به سادگی می توانند با این عروسک ها بازی کنند، از دیگر معیار های انتخاب عروسک مناسب و استاندارد می توان به بی خطر بودن، ابعاد عروسک و گروه سنی کودکان نیز توجه نمود. کودکان با نمایش های خیمه شب بازی با دنیای بیرون ارتباط برقرار می کنند، و به راحتی می توان آن ها را آموزش داد.

فروشگاه آنلاین بازی ساز از معتبرترین مراکز فروش عروسک و دیگر اسباب بازی های محبوب کودکان می باشد، که با مراجعه به سایت این مرکز تنوع بسیار بالایی از انواع عروسک و دیگر اسباب بازی ها مواجه می شوید و می توانید محصول دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت و به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

 عروسک از محبوبترین اسباب بازی هایی می باشد، که می توان گفت در تمامی مراحل کودکی مورد استفاده قرار می گیرند، کودکان با استفاده از این اسباب بازی ها به سرعت مورد آموزش قرار می گیرند و در دریافت و انتقال مفاهیم موفق تر خواهند بود. کودکان بازی با عروسکهایی که در شخصیت های کارتونی با آن آشنا شده اند را بیشتر دوست دارند، زیرا با آن ها آشنایی دارند و برای این نوع از عروسک ها شخصیت قائلند، به همین دلیل شرکت های تولید کننده اسباب بازی معمولا در تولید محصولات خود از کاراکترهای انیمیشنی نیز استفاده می کنند. در ساخت انواع عروسک ها از متریال مختلفی مانند کاموا، پولیش، سرامیک، پنبه و پلاستیک استفاده می شود، این اسباب بازی ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند، و معمولا در دو نوع کاراکترهای انسانی و حیوانی طراحی می شوند.

نمایشنامه های عروسکی، خیمه شب بازی و عروسک گردانی از محبوبترین هنرهایی است که آموزه های آن  را به راحتی و بسیار تاثیر گزار می توان به نمایش گذاشت، و می توان گفت این نوع از اسباب بازی ها بیشترین تاثیر را در آرامش روانی و کاهش اضطراب کودکان دارند. در بازی با عروسک جنسیت کودکان اهمیتی ندارد و می توان گفت این نوع از اسباب بازی ها در بین دختران و پسران مشترک می باشد، بچه ها با بازی با این اسباب بازی ها با مفاهیمی از قبیل مسئولیت پذیری، نظم و کمک به دیگران آشنا می شوند. بهترین راه برای خرید انواع عروسک و خرید اسباب بازی جذاب کودک و نوجوان مراجعه به نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین این محصولات می باشد، تا بتوان به راحتی در  میان صدها نوع عروسک و اسباب بازی بهترین آن ها را انتخاب نمود.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز از محبوبترین مراکز آنلاین خرید و فروش عروسک و دیگر اسباب بازی های کودکان می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان تمام محصولات این مرکز را با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمود.

 

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()