سیستم های شوتینگ زباله می توانند در داخل یا خارج از ساختمان نصب شوند. تقسیم بندی سیستم های شوت زباله به روش های مختلفی انجام می شود که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم:

سیستم های شوتینگ زباله با سطل

در این نوع از سیستم های شوتینگ زباله تجهیزاتی برای فشرده سازی و تفکیک زباله ها وجود ندارند. این سیستم ها دارای مخزن های ساده ای برای دفع زباله هستند و یک کانال اصلی دفع زباله دارند  که انتقال زباله ها از واحد ها و طبقات به مخزن زباله، از طریق این کانال ها انجام می شود. این نوع از سیستم های شوتینگ زباله دارای امکان شست و شو و تهویه ی مناسب هستند که موجب کاهش و حذف بوی نامطلوب زباله ها می شود. برای اطلاع از هزینه اجرای شوتینگ زباله از طریق لینک اقدام نمایید. 

سیستم های شوتینگ زباله با جدا کننده

به کمک این سیستم ها می توان زباله های تر و خشک را جداسازی نمود و این امکان، فرایند بازیافت را راحت تر می کند.

 

سیستم های شوتینگ زباله با فشرده ساز

سیستم های شوتینگ زباله از جمله تجهیزاتی است که به کم شدن حجم زباله ها کمک می کند. این امکان از طریق فشار مکانیکی امکان پذیر است و بعد از فشرده سازی، شیرابه های زباله از طریق  کانالی که به فاضلاب متصل است دفع می شود. سیستم فشرده ساز بیشتر در ساختمان هایی که دارای تعداد طبقات زیاد  است استفاده می شود. در ساختمان هایی با تعداد واحد های زیاد حجم زباله های تولید شده زیاد است و در نتیجه زباله ها فضای زیادی را اشغال  می کند.

مزایای سیستم های شوتینگ زباله

حفظ تمیزی و پاکیزگی ساختمان ها

ایجاد رفاه و آسایش برای ساکنین ساختمان ها

کاهش حشرات موذی مثل موش و مگس و ... و عدم ورود آن ها به محیط خانه

کاهش هزینه ها در برق و جلوگیری از استهلاک آسانسور

کاهش استفاده از نیروی انسانی

 

سیستم های شوتینگ جدید چند سالی است که در ساختمان ها و برج ها مورد استفاده قرار می گیرند و این سیستم های جدید معایب سیستم شوتینگ زباله ی قدیمی را به حداقل رسانده است. سیستم های شوتینگ زباله قدیمی دارای تهویه ی مناسب هوا و سیستم شست و شو نبودند و از این نظر بوی نا مطبوعی را به فضای داخلی ساختمان وارد می کردند اما در حال حاضر و با توجه به عملکرد سیستم های امروزی، مشکلات سیستم های قدیمی به حداقل رسیده و باعث رفاه حال ساکنین مجتمع های مسکونی شده است.

در زیر  قسمت های سیستم شوتینگ زباله را نام می بریم  و به بررسی دو  مورد از آن می پردازیم:

  • کانال اصلی شوت زباله
  • کانال تقسیم کننده یا سه راهی
  • سیستم شست و شو
  • سرعت گیر
  • دریچه ی شوت زباله
  • دریچه ی انتهایی
  • سیستم تهویه
  • عایق صوتی
  • مخزن زباله

بررسی کانال اصلی شوتینگ زباله

کانال اصلی شوت زباله معمولا یک کانال دایره ای شکل است که از بالاترین واحد آپارتمان به اتاق زباله متصل شده و ارتفاع آن به تعداد طبقات ساختمان و انشعابات آن به تعداد واحد های مسکونی در هر طبقه بستگی دارد. جنس این کانال از ورق استنلس استیل و یا فولاد ضد زنگ و یا ورق های گالوانیزه است و استوانه ای بودن آن بیشتر به منظور کاهش میزان اصطکاک میان سطح  و کیسه های زباله است. قطر استوانه ی کانال اصلی به تعداد واحد های مسکونی و حجم زباله ها بستگی دارد اما به طور کلی می توان گفت معمولا در حدود 40 تا 80 سانتی متر قطر دارد. برای خرید درب شوتینگ زباله باکیفیت به سایت شرکت نخستین کار مراجعه نمایید. 

بررسی سه راهی در کانال شوتینگ زباله

محل تماس کانال اصلی و دریچه شوت زباله، سه راهی نامیده می شود. در واقع زباله ها بعد از خارج شدن از دریچه ی شوتینگ زباله، وارد کانال اصلی می شوند.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()