لباس نوزادی، یکی از مهمترین لباس هایی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. هنگام خرید لباس نوزادی باید توجه داشته باشید که لباسی که خریداری می کنید، دارای ملاک های مناسب باشد. منظور از ملاک، این است که هنگام خرید انواع لباس نوزادی، باید توجه داشته باشید که لباسی که خریداری می کنید از الیاف مرغوب، نرم، قابل شستشو و ضد حریق تولید شده باشد که نوزاد شما در آن احساس راحتی داشته باشد.

خرید لباس نوزادی

خرید لباس نوزادی ارزان قیمت با توجه به اینکه کوچک است ولی نکات متعددی دارد که زمان خرید لباس نوزادی پسرانه و لباس نوزادی دخترانه، باید نسبت به آنها دقت لازم را داشته باشید. تنوع طرح های لباس های نوزادی بسیار فراوان می باشد، به همین دلیل باید متناسب با شرایط گوناگون، مناسب ترین لباس نوزادی را خریداری نمائید.

سرهمی overall، شلوار و شلوارک pant، زیر دکمه دار body، دستکش و کلاه، بلوز و ست های چند تکه ای نمونه از انواع پوشاک لباس نوزادی است که در بازار عرضه می شوند، که متناسب با شرایط محیطی می توانید انتخاب نمائید. امروزه با توجه به تنوع محصولات پوشاک نوزادی، نام های زیبای کودکانه ای را بر روی مدل های مختلف لباس نوزادی قرار می دهند که نشان دهندۀ طرح لباس می باشد. به عنوان مثال لباس نوزادی پشمک، لباس های نوزادی طرح سوسمار، لباس های نوزادی طرح مهتاب، انواع لباس نوزادی طرح خرگوش کوچولو، لباس نوزادی طرح موش موشک و ملوسک و غیره نمونه هایی از انواع لباس نوزادی است.

با گسترش اینترنت، امکان خرید اینترنتی لباس نوزادی، متناسب با نیاز نوزاد دلبند شما فراهم می باشد و با قیمت ارزان و کیفیت عالی، می توانید انواع لباس نوزادی را با ترکیب رنگی شاد تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی ریکالاکو، چندین سال است که در حال پخش انواع لباس نوزادی در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد و روز بروز بر تنوع محصولات فروشگاه پوشاک نوزادی خود می افزاید.

لباس نوزادی از جمله لباس هایی است که برای خرید آن، نیاز به دقت و توجه دارد چون علاوه بر زیبایی، باید از لطافت لازم برخوردار باشد که نوزاد احساس راحتی در آن داشته باشد. همچنین برای خرید لباس نوزادی، باید توجه داشته باشید که از الیاف غیر حساسیت زا تولید شده باشد و مشکل پوستی را برای نوزادان بوجود نیاورد.برای خرید انواع دستکش و کلاه نوزاد  به سایت مراجعه کنید. 

خرید و فروش لباس نوزادی

خرید و فروش لباس نوزادی نسبت به گذشته، تنوع یافته است و امروزه می توان انواع لباس نوزادی نخ پنبه را مشاهده نمود که بسیار نرم و لطیف می باشند و در عین حال با طرح های متنوع و زیبا عرضه می شوند. تنوع محصولات لباس نوزادی آنچنان گسترده می باشد، که چشم هر بیننده ای جذب آنها می شود.

با توجه به میزان رشد نوزادان، انواع لباس نوزادی، از بدو تولد تا رده های سنی بالا عرضه می شوند که شامل طرح های متنوع می باشند. پخش انواع لباس نوزادی در تهران و شهرستان ها نیز به طور کامل عرضه می گردد و تمام والدین می توانند متناسب با سن نوزادان خود، مناسب ترین لباس نوزادی را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمایند.

هنگام خرید لباس نوزادی توجه داشته باشید که یقه گشاد داشته باشد، زیپ و بندهای لباس نوزاد در جلوی لباس باشد، آستین های گشاد داشته باشد، متناسب با فصل انتخاب شود و نوزاد احساس آزادی بیشتری داشته باشد. به گونه ای باشد که امکان تعویض پوشک را برای والدین میسر سازد و در نهایت لباس های نوزادی باید قابل شستشو باشد و در هر زمان که کثیف می شوند، به راحتی بتوان آنها را با ماشین لباس شویی یا دست شست.

فروشگاه اینترنتی ریکالاکو، از ابتدای فعالیت خود، در حوزۀ فروش انواع لباس نوزادی دخترانه و لباس نوزادی پسرانه فعالیت می کند و دارای تنوع محصول با ترکیب رنگ های شاد و از الیاف نخ پنبه و ضد حساسیت می باشند.

آدرس : تهران  ، بالاتر از چهارراه امیراکرم ، نبش خیابان پرتوی ، پلاک 1403 ، طبقه 4 ، واحد 8

کدپستی :         1133643535

ایمیل  :            info@rikalako.com

زمان پاسخگویی : شنبه الی چهارشنبه 9 الی 17

                        پنجشنبه 9 الی 12/30

تماس :              66482805 - 021

صدای مشتری :   66483291 - 021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()