امداد خودرو کیا شامل یکسری خدمات امدادی مرتبط با خودروهای کیا می باشد که توسط امدادگران فنی و مکانیک ارائه داده می شود. برخی از لحظات اتفاق افتاده است که میان مسیر جاده درون شهری و و برون شهری، خودرو متوقف شده است و نمی توان خودرو را روشن نمود و دچار نقص فنی شده است و راننده قادر به تعمیر و رفع ایراد نمی باشد، ضمن آنکه شخص دیگری نیز در دسترس نیست تا بتوان از آن کمک گرفت. همچنین مسافت اولین تعمیرگاه خودرو، دور می باشد. 

خدمات رسانی امداد خودرو کیا در تهران

در نتیجه می توان از خدمات رسانی امداد خودرو کیا در تهران استفاده نمود. شرکت های خدمات رسانی امداد خودرو کیا، ارائه دهندۀ خدمات امدادی و تعمیراتی است که با اعزام امدادگر مکانیک، در صدد برطرف نمودن مشکلات فنی خودروهای کیا بر می آید تا بتوانند خودرو را مجدداً روشن نموده و راننده قادر به پیمودن ادامۀ مسیر خود باشد.

معمولاً دریافت خدمات امداد خودرو کیا به صورت سیار، بسیار چشمگیر و قابل توجه می باشد، به نحوی که امدادگر خودرو کیا، با بررسی سیستم های مختلف خودرو، در محل، ایرادات وارده را در مدت زمان کوتاه مرتفع می سازد و بدین وسیله راننده می تواند به مسیر خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است که استفاده از خدمات سرویس امداد خودرو کیا بدون داشتن کارت امداد خودرو کیا نیز به رانندگان ارائه داده می شود. با این تفاوت که خدمات امدادی که ارائه داده می شود با هزینۀ آزاد صورت می گیرد. لیکن با پرداخت حق اشتراک سالانه، می توانید خدمات امداد خودرو کیا را به صورت رایگان و تخفیف دار دریافت نمائید.

امداد خودرو آبتین ، با سال ها فعالیت حرفه ای در حوزۀ ارائه خدمات امداد خودرو کیا مشغول به کار می باشد. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان، امکان ثبتنام و خرید اینترنتی کارت اشتراک امداد خودرو کیا را برای مالکان خودروهای کیا فراهم نموده است.  

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()