از زمان های گذشته تا به حال خرید و فروش انواع موکت به عنوان کفپوش بسیار مناسب صورت گرفته و با گذشت زمان نه تنها موکت جایگاه خود را از دست نداده بلکه با روی کار آمدن مدل های زیبا و مدرن آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. موکت عایقی در برابر سرما و گرما است که با استفاده از آن انرژی کمتری مصرف می کنیم. همین طور این کفپوش نرم و گرم است و راه رفتن بر روی آن بسیار راحت و لذت بخش است، به ویژه برای کسانی که دارای فرزند کوچک هستند موکت یک کفپوش ایمن خواهد بود و  جلوی آسیب به کودک را خواهد گرفت. طرح های متنوع موکت باعث شده بتوان از این کفپوش برای اتاق های پذیرایی و خواب و اتاق بچه و همچنین برای محیط های اداری و آموزشی و... استفاده کرد.

انواع موکت ها

انواع موکت در نمونه های ساده و طرح دارد و همین طور چمن مصنوعی و پرز بلند تولید می شود که هر یک از زیبایی خاصی برخوردار بوده و برای مکان های مختلف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

امروزه متاسفانه فروش موکت بی کیفیت در بازار بسیار رواج پیدا کرده و شما برای خرید انواع موکت باید بسیار دقت داشته باشید زیرا موکت های بی کیفیت بر اثر نور خورشید دچار تغییر رنگ و فرسودگی می شوند همین طور الیاف این موکت ها به دلیل کیفیت پایین دچار تغییر شده و شما مجبور به تعویض زود هنگام آن خواهید شد.

فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی مای دکوری انواع موکت با برندهای مختلف نظیر موکت های ظریف مصور ، پالاز موکت و پارس موکت را با کیفیت بسیار بالایی به فروش می رسانند و محصولات این فروشگاه به دلیل حذف واسطه ها بسیار ارزان تر از بازار بوده و شما با اطمینان خاطر می توانید محصولات این فروشگاه را خریداری نمایید. برای خرید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید.

تماس با ما

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()