امداد خودرو

امداد خودرو از جمله خدماتی است که برخی از شرکت های خودروسازی و سایر شرکت های خدماتی امداد رسانی خودرو، اقدام به ارائه خدمات امداد خودرو به صورت سیار می نمایند. چنین مراکز خدمات رسانی امداد خودرو ، معمولاً با در اختیار قرار دادن تجهیزات و امکانات مختلف فنی مناسب، به رانندگان کمک می کنند تا سفر راحت درون شهری و برون شهری داشته باشند.

امداد خودرو در تهران

امداد خودرو در تهران به عنوان یکی از قطب های فعالیت و همیشه در صحنه، در این عرصه به رانندگان خدمات رسانی می کنند. از جمله خدمات امداد خودرو در تهران، می توان به اعزام امداد گر، حمل خودروی شامل نقص فنی در شهر، تعویض تسمه، تنظیم موتور، تعویض لاستیک پنچر، خدمات مشاورۀ تلفنی و همچنین خدمت تعمیرگاهی اشاره نمود. البته تمام اینگونه خدمات فنی امداد خودرو، مشمول تخفیف می باشد و رانندگان در هر جادۀ درون شهری و برون شهری می توانند از انواع خدمات امداد خودرو، با حداقل هزینه استفاده نمایند.

خرید اشتراک امداد خودرو

پیش از دریافت خدمات امداد خودرو ، بهتر است از مراکز امداد خودرو، خرید اشتراک امداد خودرو را انجام دهید تا دریافت یکسری از خدمات امدادی اتومبیل شما رایگان و مشمول چند درصد تخفیف شود. ضمن آنکه خدمات رسانی امداد خودرو به شما راحت تر خواهد شد.

جهت فعال نمودن کارت امداد خودرو، می توانید با سامانه پیامکی، اینترنتی و یا تلفنی تماس بگیرید و به مدت یک سال می توانید از خدمات امداد خودرو در تهران و سایر مناطق استفاده نمائید. أخذ کارت اشتراک امداد خودرو، به راحتی می تواند در هزینه و زمان صرفه جویی کند، چون دسترسی شما را بهتر از گذشته می نماید.

امداد خودرو آبتین از ابتدای فعالیت خود، در حوزۀ ارائه خدمات امدادی خودرو در استان تهران فعالیت می کند و به همین منظور، انواع سرویس خدماتی امداد خودرو سیار را با قیمت مناسب و مدت زمان کوتاه به مشتریان خود ارائه می کند.

تماس با ما

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 513
نمایش همه
علاقه مندی ها ()