مواد اولیه مورد استفاده در تولیدی لباس بچه گانه

مواد اولیه مورد نیاز برای تولیدی انواع لباس بچه گانه ، حدود 50 درصد از سهم ارزش تولیدات لباس را تشکیل می دهد. بنابراین کیفیت و قیمت مواد اولیه بر روی محصول نهایی و لباس کودک بسیار موثر است. انتخاب مواد اولیه مناسب یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در تولید لباس کودکان است.

الیاف های پارچه به دو دسته کلی، الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی تقسیم می شوند. معمولا لباس کودکان را از الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان تولید می کنند. نسبت پنبه و نوع ترکیب آن با سایر مواد، باعث مشخص شدن میزان لطافت و مقاومت پارچه می شود. مواد اولیه در تولیدی لباس بچه گانه باید انعطاف پذیر، با دوام و مقاوم باشند تا تحمل تحرکات و بازی های کودکان را داشته باشد.

استفاده از الیاف مصنوعی در لباس کودک باعث می شود تا دوام ومقاومت کافی را در برابر پارگی نداشته و بعد از یک بار شستشو پوسته پوسته می شود. برای تشخیص الیاف مصنوعی از طبیعی، نگاه کردن به بافت پارچه است. بافت الیاف های مصنوعی معمولا براق تر از طبیعی می باشد. همچنین الیاف طبیعی دارای لطافت و نرمی بیشتری هستند و با لمس آن می توان به این موضوع پی برد.

همچنین نخ ها یکی از مواد اولیه در تولید لباس کودک می باشند. نخ های مورد استفاده برای دوخت پارچه، بایستی با کیفیت، بدون گره و پارگی و همچنین دارای رنگ ثابتی باشد. الیاف های نخ برای تولید انواع پوشاک کودک بایستی از بهترین نوع و جنس بوده و کیفیت مناسبی داشته باشد.

همچنین نخ ها باید از مقاومت خوبی برخوردار بوده و حالت توپر داشته باشد. نخ هایی که به راحتی پاره شده و حالت پوک دارند برای دوخت لباس بچه گانه مناسب نیستند و مشکلات زیادی را در دوخت به وجود می آورند. نخ ها نیز مانند پارچه ها انواع مختلفی دارند و هر نوع برای کاربرد خاصی استفاده می شود.

دکمه، زیپ و سایر وسایل و تزئیناتی که به لباس کودک افزوده می شود نیز از دیگر مواد اولیه لازم برای تولید لباس و پوشاک بچه گانه است. برای مثال می توان از دکمه ها نام برد که دارای جنس، رنگ و شکل های مختلفی هستند. اندازه و ضخامت دکمه باید متناسب با طرح و پارچه لباس کودک باشد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تولیدی لباس بچه گانه ایران نوین در تماس باشید.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()