استفاده از نایلون حبابدار و مزایای آن:

استفاده از نایلون حبابدار و کابرد هایی که در صنعت و در امور مربوط به خانه مانند اسباب کشی دارد از مزایای زیادی برخوردار است. در ادامه مزیت های استفاده از نایلون حباب دار را بررسی خواهیم کرد:

مزایای نایلون حبابدار چیست؟

استفاده از انواع نایلون حبابدار در اموری معمولی مانند اسباب کشی منازل کاربرد دارد. برای بسته بندی انواع وسایل می توان از نایلون حبابدار استفاده کرد که باعث می شود امنیت کار بسیار بالا برود. در حمل وسایل بسیاری، اگر نایلون به خوبی و چند لایه اشیاء را پوشش داده باشد باعث می شود با خیال راحت وسیله را جابجا کرد حتی اگر آن وسیله از دست بیفتد نیز ممکن است آسیبی نبیند. این نایلون های حباب دار علاوه بر این که خاصیت ضربه گیری دارند از ورود هر گونه آلودگی و گرد و غبار نیز می توانند جلوگیری کرده و مانع کثیف شدن وسیله ها شوند. از مزایای دیگر استفاده از نایلون حبابدار راحتی استفاده از آن است که به مهارت خاصی نیاز ندارد و به راحتی هر وسیله ای با هر جنس و شکلی را می توان با آن بسته بندی کرد. این نایلون های پر از حباب های هوا را می توان بر طبق نیاز و شدت آسیب پذیری وسیله ای که می خواهید پوشش دهید، سفارش داده و مناسب با نیاز خود از آن استفاده کنید. این نایلون ها علاوه بر نقش حفاظتی عایق بسیار مهم و کاربردی در برابر رطوبت هستند و مانع ورود هر گونه مایعاتی مانند روغن های مختلف، آب و هر چیزی می شوند به علت اینکه این نایلون های حبابی خاصیت نفوذ پذیری ندارند. همچنین باید گفت که نایلون های حباب دار وزن ناچیزی دارند و هم چنین دارای انعطاف بالایی برای استفاده می باشند. از مزیت های دیگر نایلون حبابدار می توان به انواعی از نایلون که جدیدا ساخته می شوند و با محیط زیست سازگاری بالایی دارند و جذب محیط می شوند اشاره کرد.

از مزیت های دیگر این نایلون های ضربه گیر به کاور کردن وسیله های بزرگی که پوشش مناسبی برای آن ها وجود ندارد نیز می توان به راحتی با پوشاندن چند لایه از نایلون حبابدار به دور آن استفاده کرد. علاوه بر آن این نایلون های پر از هوا وسیله ای مناسب برای ایجاد سرگرمی می باشد. سبز پلاست عرضه کننده انواع تجهیزات بسته بندی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()