کشور کره از آن دسته کشورهایی می باشد که در اتومبیل سازی به موفقیت بسیاری رسیده است. شرکت خودروسازی کیا با همکاری سایپا خدمات فروش اقساطی خودرو را به مشتریان خود ارائه می دهد تا بتوانند انواع خودروهایی که ساخت کشور کره می باشد را خریداری کنند. البته که باید بدانید شرکت خودروسازی سایپا با این شرکت قرارداد بلند مدتی بسته است و خودروی سراتو که مربوط به تولید شرکت کیا می باشد را مونتاژ می کند. بنابراین شما می توانید خودروی سراتو را زمان فروش اقساطی خودرو در شرکت سایپا و از طریق نمایندگی ها خریداری کنید. برای اطلاع از  قیمت فروش اقساطی انواع خودرو از طریق لینک ها اقدام نمایید.  

فروش اقساطی خودرو برای سراتو :

سراتو یکی از خودروهایی می باشد که امروزه محبوبیت بسیار زیادی میان جوان ها و یا میانسالان دارد. به همین دلیل شرکت خودروسازی سایپا نمونه ای از این خودرو را مونتاژ می کند و در کشور ایران به افراد عرضه می نماید. دنده این خودرو دو مدل می باشد که یکی از آنها دستی و دیگری اتوماتیک است و مدل اتوماتیک آن قیمت بیشتری دارد. کیفیت این خودرو بسیار بالا و صندوق عقبی برای آن طراحی شده است که جادار می باشد. در واقع باید بدانید سراتو از آن دسته خودروهایی به شمار می رود که برای خانواده بسیار مناسب می باشد.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی انواع خودرو های خارجی  به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

امنیت یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در تولید این خودرو رعایت شده است، بر همین اساس تمامی طراحی های خودرو که مربوط به امنیت آن می باشد با دقت انجام شده است. جنس چرم صندلی های آن آرامش و آسایش را برای سرنشینان و راننده به ارمغان می آورد. بسیاری از افراد یکه مایل هستند خودروی سراتو را داشته باشند ولی به دلیل هزینه بالای آن نمی توانند، بهتر است این خودروی سراتو را که مونتاژ شده شرکت خودروسازی سایپا می باشد را تهیه نمایند. استفاده از این خودرو در جاده و در شهر امنیت زیادی دارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()