عملگر auma 

صنایع تولیدی آیوما از بزرگترین کمپانی های تولید انواع عملگر های برقی در سراسر دنیا می باشد، که در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرده است، و اکنون محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه می کند. عملگر آیوما یک قطعه جانبی و اضافی می باشد که برروی انواع شیرآلات صنعتی و مکانیکی نصب می شود، و  با استفاده از نیروهای الکتریکی، نیوماتیکی و هیدرولیکی کنترل آن ها را به دست می گیرد. می توان گفت این عملگر ها کنترل مکانیکی و دستی شیرآلات را به کنترل اتوماتیک و از راه دور تغییر می دهند، و ایمنی و کار با آن ها را بسیار بالاتر می برند. عملگرهای auma   را می توان بر حسب نوع کارکرد و ساختار آن ها در دسته های خطی، دورانی با زاویه محدود و دورانی پیوسته قرار داد، که متناسب با نوع و سایز شیرآلات انتخاب می شوند و قیمت عملگر auma   در هر کدام از آن ها متفاوت می باشد. استاندارد های کنترل کیفی و مشخصات ایمنی انواع عملگر های برقی آیوما به تایید سازمان های استاندارد جهانی رسیده است و گواهینامه های معتبری را از این مراکز کسب کرده است.

استفاده از انواع عملگر auma   در صنایع پایپینگ و تاسیسات در ابعاد بزرگ مانند خطوط انتقال سیالات، سیستم های تهویه مطبوع، پالایشگاه ها، تصفیه خانه ها، نیروگاه ها و غیره بسیار متداول شده است، و ضریب امنیتی و کنترلی این مجموعه ها را دو چندان کرده است، این شیرآلات در انواع شیربرقی موتوری دوراهه و شیر موتوری سه راهه تولید و عرضه می شوند و می توان آن ها را به روی انواع شیرهای توپی، پروانه ای و غیره نصب نمود.  برای خرید عملگر auma   متناسب با نوع شیرآلات مورد نظر بهتر است، به سراغ مراکز معتبر و نمایندگی های عرضه این محصولات رفت تا با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت عملگر های برقی آیوما را خریداری نمود.

گروه صنعتی برگزیدگان از معتبرترین نمایندگی های فروش انواع عملگر auma  ، قطعات یدکی اکچویتورهای آیوما و غیره می باشد، که تمامی محصولات خود را با گارانتی اصالات کالا و خدمات پس از فروش عرضه می کند.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()