از مهمترین کمپانی های ژاپنی تولید کننده ماشین آلات عمرانی و باربری می توان به شرکت تولید کننده جرثقیل کاتو اشاره کرد، که بالاترین فروش را در بازار های جهانی به خود اختصاص داده است. قطعات جرثقیل کاتو از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، اما استهلاک آن ها مانند هر برند معتبر دیگری به مرور و یا در اثر اشتباه های انسانی اجتناب ناپذیر است، و تامین این قطعات همواره از مهمترین مسائل پیش روی خریداران این جرثقیل بوده است. شرکت های بازرگانی بسیار زیادی با گسترش استفاده از این برند ژاپنی اقدام به واردات انواع قطعات جرثقیل کاتو در تعداد های بسیار بالا کرده اند، تا بتوانند پاسخگوی نیاز های بازار باشند.  هزینه خرید قطعات جرثقیل کاتو  در شعب نمایندگی و تمامی مراکز معتبری که تصدی امر فروش این محصولات را به عهده دارند بسیار ارزان تر از دیگر فروشگاه ها می باشد. جرثقیل کاتو از جمله جرثقیل های سیار می باشد، که سازه اصلی آن به روی چرخ ها قرار گرفته است و به راحتی می توان این ماشین باربری را به قسمت های مختلف پروژه انتقال داد.

برای خرید انواع قطعات جرثقیل کاتو در انواع ثابت و مصرفی که شامل گیربکس، سیستم هیدرولیک، بکسل، سنسورها، طناب و غیره می شود، باید نهایت دقت را به خرج داد، تا در هنگام استفاده و کار با این دستگاه با مشکلات جدیدی رو به رو نشد.  از مهمترین و حساس ترین قطعات جرثقیل کاتو که در شمار اقلام مصرفی آن به حساب می آید می توان به طناب آن اشاره کرد، که بسته به ظرفیت بارگیری آن از جنس آلیاژ های فولادی، نایلونی، سیمی، پلی استر و غیره می باشد.  از مهمترین کاربردهای جرثقیل ها می توان به شرکت های حمل و نقل، صنایع عمران و ساختمان سازی، بنادر، مراکز ترانزیت کالا و گمرک اشاره کرد. برای خرید قطعات ماشین آلات راهسازی به سایت مراجعه کنید. 

فروش قطعات جرثقیل کاتو در نمایندگی رسمی هیدروسنتر با مناسب ترین قیمت و گارانتی تعویض انجام می شود، تا در صورت خرابی بتوان از امتیاز تعویض آن ها استفاده کرد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 455
نمایش همه
علاقه مندی ها ()