لیفتراک از جمله ماشین آلات سبک صنعتی است، که بر حسب نوع موتور می توان آن را در گروه های برقی، دیزلی و دو گانه سوز قرار داد، که البته لوازم یدکی لیفتراک در هر کدام از آن ها متفاوت است، و از هر کدام از آن ها برای بارگیری در ابعاد و اندازه های متفاوت و محیط های مختلف استفاده می شود، برای مثال لیفتراک های دیزلی برای جابجایی مواد ساختمانی در محیط های باز استفاده می شود. این لیفتراک ها در وزن های 2،3،5،7،10،15 قابلیت حمل مواد حجیم و سنگین ساختمانی را دارند.  قیمت انواع لوازم یدکی لیفتراک در بازار های تجهیزات یدکی ماشین آلات سنگین برحسب نوع قطعه، برند سازنده، کیفیت ساخت و متریال مصرفی تعیین می شود.  از معتبر ترین کمپانی های تولید کننده لیفتراک و قطعات یدکی آن می توان به کاترپیلار، ولوو، هبکو، لیبهر، دوو، دوسان و لیفتراک های چینی اشاره کرد، که به دلیل محبوبیت استفاده از این ماشین آلات فروش لوازم یدکی لیفتراک در این مدل ها هم  به مراتب بالاتر است.

دکل، موتور لیفتراک، شاخک ها، قطعات زیربندی، هیدرولیک، برقی، فیلتر و غیره از جمله انواع لوازم یدکی لیفتراک می باشد، که گاهی برای انجام برخی فعالیت های مختلف الحاقیاتی نظیر رول گیر لیفتراک، بلوک گیر لیفتراک و عدل گیر لیفتراک را هم می توان به روی این ماشین صنعتی کوچک نصب نمود و کاربربی متفاوتی از آن گرفت. برای خرید انواع قطعات لیفتراک اصلی و با کیفیت مراجعه به شعب نمایندگی و فروشگاه های عرضه و پخش این محصولات بهترین روش ممکن است، زیرا در این مراکز لوازم یدکی لیفتراک با تضمین کیفیت و اصالت کالا عرضه می شود، و متقاضیان می توانند در صورت  خرابی و عدم کیفیت لوازم یدکی لیفتراک خریداری شده آن را تعویض نمایند.برای خرید از مرکز فروش قطعات لیفتراک هایستر به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه معتبر و آنلاین هیدروسنتر از مجرب ترین و باسابقه ترین مراکز فروش لوازم یدکی لیفتراک می باشد، که با نازل ترین قیمت، گارانتی معتبر و کوتاه ترین زمان ممکن انواع لوازم یدکی اصلی لیفتراک را عرضه می کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 410
نمایش همه
علاقه مندی ها ()