لمس وضوح صدا و تصویر با آیفون تصویری تک نما

اگر خانه یا مجتمع مسکونی شما به یک سیستم دربازکن حرفه‌ای و به روز نیازمند است، تنها کافی است به نام یک برند فکر کنید. آیفون تصویری تکنما با صفحه نمایش رنگی و دکمه‌های لمسی و با طراحی منحصر به فرد، زیبایی و آسایش را به خانه‌های شما می‌آورد. بدون این که به جستجوی بیشتر و حتی مقایسه با سایر تولیدکنندگان نیاز داشته باشید، می‌توانید با اطمینان آیفون تصویری تکنما را به عنوان بهترین گزینه‌ انتخاب کنید.

آن‌چه که امروزه حرف اول را در موفقیت هر برند می‌زند، مشتری‌مداری و توجه به نیازهای کاربر یا خریدار محصول است. در این راستا تکنما نیز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا علاوه بر در نظر گرفتن آسایش مشتریان‌، کیفیت و زیبایی را نیز چاشنی کار خود قرار دهد. وجود نمایندگی آیفون تصویری های تکنما در بیشتر شهرهای ایران خود یکی از نقاط قوت این برند می‌باشد.

خدمات آیفون تصویری تک نما

تکنما روز به روز بر تنوع محصولات خود می‌افزاید و از سویی دیگر قیمت را تا حد ممکن پایین نگه داشته است. تعویض تا شش ماه پس از نصب، گارانتی یک ساله، نصب محصول، دارا بودن کارت گارانتی، دفترچه‌ی راهنما و گفتگوی آنلاین از طریق وب‌سایت، همگی خدماتی هستند که آیفون تصویری تکنما به کمک آن‌ها رضایت‌مندی خریداران را افزایش می‌دهد. علاوه بر آیفون تصویری دیجیتال و حافظه دار، آیفون تصویری بدون گوشی و هم‌چنین آيفون تصویری هوشمند نیز از جمله تولیداتی هستند که دست خریداران را برای انتخاب باز می‌گذارند و این امکان را فراهم می‌آورند که با کمترین زمان و همچنین با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه محصولی با کیفیت را خریداری کنند.

تمامی ویژگی‌های انواع آیفون تصویری تکنما به همراه جزئیات و مزایای این محصول در دسترس خریداران می‌باشد. جنس قطعات، قابلیت‌ها و امکانات موجود همگی به وضوح شرح داده شده‌اند و شما با مراجعه به وب سایت فروشگاه آکام سازه یا نمایندگی آیفون تصویری تکنما می‌توانید از درستی انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.  

ارتباط با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیلinfo@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()